اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیرمرد بی‌خانمان مشهدی با پیگیری آیت‌الله علم‌الهدی میهمان مسجدی‌ها شد

مدیر ارتباطات و رسانه مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان از اسکان پیرمرد بی‌خانمان مشهدی در مسجد رانندگان محله سیدی با پیگیری نماینده ولی فقیه در استان خبر داد.

پیرمرد بی‌خانمان مشهدی با پیگیری آیت‌الله علم‌الهدی میهمان مسجدی‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ویدئویی از پیرمردی مشهدی در رسانه‌ها منتشر شد که ۵ روز بود وسایل و زندگی‌اش کنار خیابانی در منطقه سیدی بود، شب گذشته مسجدی‌ها به سراغش رفتند و شبانه در مسجد رانندگان به او سرپناه دادند و پیگیر حل مشکلش شدند.

مدیر ارتباطات و رسانه مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طبق یک سری گزارشات مردمی که از طریق دوستان و نزدیکان به آیت‌الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان می‌رسد، اعلام شد که یک پیرمردی در منطقه سیدی صاحبخانه جوابش کرده و وسایلش را بیرون ریخته است.

حجت الاسلام حسن افکار افزود: دیشب از طرف آیت الله علم الهدی با ما تماس گرفتند و امر کردند که حتی یک شب هم نباید این پیرمرد معطل اسکان باشد. 

وی ادامه داد: با توجه به استفاده از ظرفیت مساجد که از ابتدای اسلام تاکنون یک ملجأ و پناهگاه بوده‌اند، به دوستان گفتیم به سرعت این موضوع را پیگیری کنند تا فرمایش نماینده ولی فقیه بر روی زمین نماند.

مدیر ارتباطات و رسانه مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان یادآور شد: همان نیمه شب که با ما تماس گرفتند، کار را شروع کردیم و وسایل آن بزرگوار را به مسجد رانندگان بردیم و در همان مسجد مستقر شدند، به آیت الله علم الهدی که اطلاع دادیم بر پیگیری برای اسکان دائمی تأکید کردند.

افکار اضافه کرد: امروز ظهر استاندار خراسان رضوی با مدیرکل کمیته امداد استان به مسجد رانندگان آمدند و آقای معتمدیان به مدیرکل کمیته امداد استان دستور پیگیری تا حصول نتیجه را دادند.

وی بیان کرد: در حال حاضر کمیته امداد محلی را برای استقرار موقت آن پیرمرد در نظر گرفته است و با توجه به تاکید آیت الله علم الهدی و استاندار ان‌شاءالله به زودی در همان محله سیدی به‌صورت دائم اسکان داده می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول