اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

حضور حماسی آحاد مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری

در بیانیه مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی آمده است: در خرداد ۱۴۰۰ حضور همه جانبه و حماسی آحاد مردان و زنان ایرانی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای دیگر را تداوم می بخشیم.

حضور حماسی آحاد مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در بیانیه مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی در مورد سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آمده است: امروز امت مسلمان و انقلابی ایران در شرایطی قرار دارد که بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد؛ انقلابی که با رهبری حکیمانه و فرزانه حضرت امام خمینی(ره) نگرشی نو، زیستی نو و آغازی نو برای ایرانیان، مسلمانان و ملت‌­های آزاده جهان به ارمغان آورد. میهن عزیز ما ایران و مردم این مرز و بوم بیش از دو قرن در سیطره رژیم‌های استبدادی و حکامی مستبد و دیکتاتور و فاسد به سر می‌بردند که به‌دلیل بی بهره بودن از حمایت مردم تبدیل به دست نشاندگان مطیع برای قدرت‌های استعماری از روسیه تزاری تا انگلستان و آمریکا در توالی زمانی قاجاریه تا پهلوی شده بودند.

این دست نشاندگی‌ها علاوه بر تاراج ثروت‌های عظیم خدادادی، جدایش سرزمینی، سخت و دشوار شدن زندگی بر مردم، غرور، عزت و هویت آنها را به عنوان ایرانی مسلمان، به قهقرا و عقب ماندگی و وابستگی برده بود. انقلاب اسلامی ایران به رهبری خمینی کبیر پایانی بر این وابستگی، تحقیر تاریخی، استثمار و حاکمان وابسته و دست نشانده گردید و آغازی شد برای استقلال، آزادی، عدالت، برادری، جمهوریت و اسلامیت که اینک به برکت این استقلال و آزادی در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری آن قرار داریم.

چهاردهه استقلال، چهاردهه آزادی، چهاردهه جمهوریت، چهاردهه اسلامیت به پشتوانه ملت شریف ایران، کشور مردان و زنان فداکار، شجاع، ایثارگر و مقاوم و بصیر و هوشیار که با همه دشمنی‌های استکبار جهانی و به تعبیر پیر فرزانه انقلاب، «شیطان بزرگ» در قله‌های علم، ترقی و پیشرفت قرار دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز مفتخر به نظامی هستیم که در کنار سایر ملت‌ها، ایران عزیز ما را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار داده و میهن ما امروز سربلند در منطقه و سرافراز و اثربخش در جهان شده است.

آیا نشست پنج قدرت بزرگ جهان با ایران عزیز و استواری فرزندان این سرزمین در مواجهه با پنج قدرت را نمی‌شود نشانه‌ای از سربلندی جهانی این مرز و بوم دانست؟ آیا نابودی و محو داعش و نجات ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان منطقه و جهان با تدبیر و مدیریت رهبر فرزانه انقلاب و سردار قهرمان مقاومت، سردار شهید سلیمانی را نمی‌شود نشانه‌ای از عظمت این مرز و بوم دانست؟

آیا تلاش و جهاد دانشمندان و متخصصان میهن ما در کنترل و مدیریت ویروس منحوس کرونا و تولید واکسن ایرانی را نمی‌توان نشانه‌ای از دستیابی به قله‌های علم و فناوری و قدرت جمهوری اسلامی دانست؟ آیا مقاومت و هوشیاری و وحدت و همدلی شما ملت ایران در مقابل تحریم ظالمانه و مستکبرانه شیطان بزرگ آمریکا یا همراهی دولت‌های غربی و عربی را نمی‌شود نشانه‌ای از رسیدن به قله‌ها و تنومندی در چهل سالگی نگرش نو و آغاز زیست نوین ما ایرانیان در پی انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ دانست؟

برماست که پاس بداریم ایثار و فداکاری شهدای انقلاب و شهدای جنگ، شهدای علم و فناوری و شهدای مقاومت و پاس بداریم مقاومت و حضور شما مردم ایران و گرامی بداریم رحلت ملکوتی خمینی کبیر (ره)، روح خدا، معمار کبیر انقلاب، رهبر فرزانه و حکیم مردم ایران و قهرمان واقعی این مرز و بوم که در خرداد ۱۳۴۲ مبارزه‌ای مقدس را آغاز و در دوازدهم بهمن ۵۷ با استقلال باشکوه مردم ایران به اوج و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رساند و در خردادی دیگر به ملکوت اعلی پیوست.

بدرقه با شکوه و بی بدلیل و وصف نشدنی ملت ایران نشان داد که پیوند بین امام خمینی (ره) و ملت ایران پیوندی ناگسستنی و همیشگی و تاریخی وجود دارد.

همواره پاس می داریم ارمغان آن رهبر فرزانه، جمهوری اسلامی را، و اینک در خرداد ۱۴۰۰ حضور همه جانبه و حماسی آحاد مردان و زنان ایرانی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای دیگر را تداوم می بخشیم تا این نظام مقدس که حفظ آن به گفته خمینی کبیر یک تکلیف الهی است و از اوجب واجبات است، همچنان پایدار، سرافزار و مقتدر در عرصه گیتی مطرح و اثرگذار باشد.

# انتخابات 1400

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول