اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برگزاری تریبون آزاد انتخابات در ٧ شهرستان خراسان رضوی

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از برگزاری تریبون آزاد در ٧ شهرستان استان با موضوع اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و تقویت روحیه مطالبه‌گری خبر داد.

برگزاری تریبون آزاد انتخابات در ٧ شهرستان خراسان رضوی

عباس محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: تریبون آزاد به منظور بالا بردن بصیرت‌‌افزایی در ابعاد سیاسی، فرهنگی، تقویت روحیه مطالبه‌گری و حضور حداکثری در ٧ شهرستان خراسان رضوی با محوریت بسیج رسانه و همکاری دستگاه‌های مرتبط برگزار و پس از ضبط در قالب برنامه‌های جداگانه از شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود. 

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه شهرستان‌های تربت‌جام، کاشمر، نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت حیدریه و مشهد میزبان تریبون آزاد هستند، ابراز کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد و باید در سایه این حضور فردی اصلح، کاردان، متعهد و متخصص به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند تا ضمن خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، آینده خوبی برای کشور رقم بزنند. 

وی با اذعان به حضور اثرگذار اقشار مختلف در انتخابات و مشارکت در سرنوشت خود و آینده کشور، افزود: ملت همیشه در صحنه و با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر علاوه بر شورآفرینی در انتخابات نقش تعیین کننده‌شان در سرنوشت کشور را به رخ جهانیان می‌کشاند. 

محمدیان یادآور شد: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با وجود  تمام فشارها تحریم‌های دشمن، ملت ایران به خوبی پای کار و پشتیبانی از انقلاب، نظام و ولایت فقیه بوده‌اند و دشمن را در راه رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته است. 

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: در این سال‌ها همواره دشمن درصدد سیاه‌نمایی و ناکارآمدی نظام است و از این طریق برای ناامید کردن مردم استفاده کرده است. 

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی یادآور شد: تاکنون سه تریبون آزاد در تربت‌جام، کاشمر و نیشابور با اسقبال مردم در این شهرستان برگزار ‌شده است و شرکت کننده در این تریبون‌ها به بیان دغدغه‌ها، مطالبات و انتظارات‌شان از رئیس جمهور آینده پرداختند. 

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول