اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۷۹۷ هزار نفر در بوشهر واجد شرایط رای هستند

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۷۹۷ هزار نفر در استان بوشهر واجد شرایط رای در انتخابات ۲۸خرداد هستند که بیش از ۱۸ هزار نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت کنند.

۷۹۷ هزار نفر در بوشهر واجد شرایط رای هستند

به گزارش خبرگزار فارس از بوشهر، محمدتقی ایرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور در انتخابات به معنای عمل کردن به وظیفه در تعیین سرنوشت است اظهار داشت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر در ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود و همه مقدمات و تمهیدات در عرصه‌های مختلف فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان بوشهر را ۲۵ هزار نفر دانست و تصریح کرد: ۷۹۷ هزار نفر واجد شرایط رأی در انتخابات ۲۸ اسفند هستند که ۱۸ هزار و ۴۳۸ نفر آنان برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی، از پیش‌بینی ایجاد ۸۵۰ شعبه رأی‌گیری در عرصه انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: از این مراکز رأی‌گیری ۶۴۸ شعبه ثابت و ۲۰۲ شعبه سیار است و در راستای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر ۹۰۵ شعبه و صندوق تعیین شده که نسبت به دوره قبل ۷ درصد افزایش دارد.

ایرانی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد را یک ضرورت دانست و گفت: در هر صندوق رأی‌گیری اقلام بهداشتی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا فراهم و آمادگی بالایی برای برگزاری انتخابات باشکوه در کمال امنیت و سلامت بهداشتی با کمک مردم در ۲۸ خرداد فراهم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول