اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نایب‌رئیس گلف: مشکل ما زیرساخت و تجهیزات است/احتمال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون گلف گفت: مشکل اصلی ما در گلف زیرساخت و تجهیزات است.

نایب‌رئیس گلف: مشکل ما زیرساخت و تجهیزات است/احتمال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور

نفیسه علی قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری مسابقات آزاد کشوری گلف اظهار داشت: خرسندیم که بعد از تعلیق رویدادها به دلیل شیوع ویروس کرونا توانستیم مسابقات آزاد کشوری را برگزار کنیم. استقبال خوبی از مسابقات شد و استان‌ها از سراسر کشور نماینده داشتند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون گلف، گفت: اقبال به ورزش گلف رو به افزایش است. با توجه به اینکه گلف ورزش طبیعت است خانواده‌ها به ویژه بانوان می‌توانند این رشته را پیگیر باشند. با توجه به اینکه گلف در فضای باز انجام می‌شود از نظر پروتکل‌های بهداشتی هیچ مشکلی نداریم و فاصله‌گذاری اجتماعی بر خلاف برخی رشته‌ها رعایت می‌شود. 

علی‌قاضی با اشاره به سطح فنی ورزشکاران، خاطرنشان کرد: سطح فنی خوب است. با اینکه احساس می‌کردم زمانی در مسابقات به خاطر کرونا فاصله افتاده اما ورزشکاران در فضاهایی که داشتند تمرین و سعی کرده‌اند خود را به روز نگه دارند. رقابت‌ها هم بسیار تنگاتنگ بود. با توجه به استقبال خوب، با فدراسیون پزشکی هم هماهنگ کرده‌ایم اگر بتوانیم پروتکل‌های کشوری را برای ۳ روز طراحی کنیم شاید بتوان این مسابقات را در بخش قهرمانی کشور هم انجام داد. 

وی درباره اینکه آیا تقویم آسیا و جهانی مشخص شده و شما برنامه‌ای برای تیم ملی دارید یا خیر، خاطرنشان کرد: فعلا هیچ رویدادی اعلام نشده است. سال گذشته هم مسابقات برگزار نشد. به دلیل انجام واکسیناسیون خیلی برنامه‌ها تغییر کرده و در صورت اعلام برنامه تیم‌ملی را آماده خواهیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون گلف در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت گلف بانوان فکر می‌کنید برای تیم ملی نیاز به مربی خارجی احساس می‌شود یا خیر، عنوان کرد: الان مشکل دانش فنی نداریم که بخواهیم مربی خارجی جذب کنیم. سطح دانش بانوان زن ارتقا یافته و حتی در مسابقات آزاد هم همه کارها را بانوان انجام دادند در حالی شاید در گذشته مردان به عنوان کادر کمک می‌کردند. 

وی افزود: مشکل ما در گلف زیرساخت است. در کل کشور ۲ زمین گلف استاندارد بیشتر نداریم که یکی در مجموعه ورزشی انقلاب است که تا حدی استانداردهای فدراسیون جهانی را دارد و دیگری در خوزستان است. مسئله دیگر اینکه تجهیزات گلف کاملا وارداتی است و در داخل کشور تولید نمی‌شود. با تحریم‌های ظالمانه کمی برای تهیه تجهیزات با مشکل مواجه هستیم اما فدراسیون سعی کرد تدابیری اندیشیده شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول