اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

روایتی از تاریخ انقلاب اسلامی در «کلبه ای در مه»+ فیلم

مدیر گروه فیلم و سریال مرکز بسیج صداوسیما گفت: «کلبه ای در مه» تلاش کرده تا در عین رعایت استانداردهای جذابیت دراماتیک، به صورت غیرمستقیم به برخی از مؤلفه های تاریخی انقلاب اسلامی اشاره شود.

روایتی از تاریخ انقلاب اسلامی در «کلبه ای در مه»+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، حامد معین پناه مدیر گروه فیلم و سریال مرکز بسیج صداوسیما درباره سریال کلبه ای در مه گفت: درباره خبرهای جدید از سریالی که قرار است شب ها از شبکه سه سیما به پخش برسد، بیان کرد: سریال «کلبه‌ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در نوبت پخش از شبکه سه سیما قرار گرفته که رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد و حمید ابراهیمی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می کنند.

 

 

معین پناه افزود: داستان این سریال در بستر وقایع اول انقلاب اسلامی می‌گذرد و در آن سعی شده است تا در عین رعایت استانداردهای جذابیت دراماتیک یک سریال تلویزیونی، به صورت غیرمستقیم به برخی از مؤلفه های تاریخی انقلاب اسلامی اشاره شود.

وی عنوان کرد: «کلبه‌ای در مه» دومین تجربه کارگردانی یک سریال تلویزیونی برای حسن لفافیان محسوب می‌شود و ضبط مجدد آن پس از وقفه ای که به دلیل کرونا ایجاد شده بود از دی ماه سال گذشته از سر گرفته شد.

کلبه‌ای در مه تولید شده در گروه فیلم و سریال مرکز بسیج صداوسیما، هر شب از ساعت 20:45 دقیقه به روی آنتن شبکه سه می رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول