اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

ثبت نام 860 کتابفروش در طرح بهارانه 1400 تا امروز

در هفدهمین طرح فصلی کتاب که از 17 خرداد در کتابفروشی‌های سراسر کشور آغاز می‌شود، تاکنون 860 کتابفروش ثبت نام کرده‌اند.

ثبت نام 860 کتابفروش در طرح بهارانه 1400 تا امروز

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ از سه‌شنبه ۴ خردادماه در سراسر کشور آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، تاکنون جمعه ۷ خردادماه ۸۶۰ کتابفروش در این طرح ثبت نام کرده‌‌اند. البته کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند همچنان، با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح «بهارانه کتاب۱۴۰۰» اقدام کنند.

طبق اطلاعیه منتشرشده، کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین یارانه‌های فصلی، برای تأیید شرکت در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند. در این‌ طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند پس از ثبت‌نام کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده، مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

این طرح از ۱۷ خرداد در کتابفروشی‌های سراسر کشور آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. تاکنون بیش از ۱۶ طرح فصلی کتاب برگزار شده است و در آخرین دوره نیز تعداد ۹۳۶ کتابفروشی از سراسر کشور در این طرح مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول