اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتخابات باشکوه مشتی بر دهان دشمن است / فرد اصلح به نظر من آقای رئیسی می‌باشد

نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس گفت: در 28 خرداد یک نبر را داریم، این نبرد فقط انتخاب یک فرد نیست، این نبرد و انتخاب هرچه با شکوه‌تر باشد مشت محکمی بر دهان دشمن است، لذا یک نبرد تلقی می‌شود.

انتخابات باشکوه مشتی بر دهان دشمن است / فرد اصلح به نظر من آقای رئیسی می‌باشد

به گزارش خبرگزای فارس از تهران، به مناسبت 32 اومین سالگرد رحلت امام خمینی شامگاه 14 خرداد مراسمی در مسجد حسنی خیابان مطلب نژاد تهران با سخنرانی سردار محمد کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه و شعر خوانی احمد بابائی شاعر آئینی و انقلابی کشور برگزار شد.

در این مراسم جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه اظهار کرد: بعد از سال‌ها و حدود 13 یا 14 قرن فردی از سلاله پیامبران یکه و تناه در سن 77 سالگی یعنی همان حضرت امام خمینی (ره) آمد و با توکل بر خدا آنچنان بر طاغوت و استکبار جهانی تاخت که سیاست مداران جهان تصورش را نمی‌کردند.

کوثری گفت: امام یکه و تنها در برابر استکبار ایستاد و مردم ایران با لبیک به ایشان پای کار آمدند که منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی شد. لذا دو عامل رهبری و مردم ولایت مدار عوامل پیروزی تا به امروز بوده‌اند که دشمن نتوانسته این دو ویژگی را به درستی بشناسد.

وی افزود: همان طور که امروز آمریکا می‌گوید عربستا برای ما مانند گاو شیر ده است در آن زمان ایران نقشی بدتر از آن را برای آمریکا داشت، به گونه‌ای که مثلاً آن زمان حدود 6 و نیم میلیون بشکه نفت استخراج می‌شد که 6 میلیون آن به خارج از کشور می‌رفت و فقط 16 درصد از پول آن را در حساب مشترکی که آمریکا اختیاردار آن بود برای اقلام مورد نیاز ایران اختصاص می‌داند.

نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس  عنوان کرد: در جهان دو نوع سیاست وجود دارد، سیاست معاویه و سیاست امیر المومنین که سیاست معاویه سیاست دروغ و تزویر و سیاست حضرت امیر شفاف و واضح بود، الان هم یکی سیاست حضرت  امام را دایم که شفاف می‌باشد و دیگری سیاست ماکیاولیستی که همان سیاست معاویه است.

کوثری گفت: بعد از پیروزی انقلاب کشورهای مختلف تلاش کردند به ما ضربه بزنند ولی امام مقاومت کرد وقتی که ارتش عراق با حمایت برخی کشورها دست به حمله زد، امام گفت دیوانه‌ای می‌باشد که سنگی انداخته است.

وی عنوان کرد: در آن زمان بنی‌صدر به ارتش گفته بود که حتی یک فشنگ در اختیار نیروهای سپاه قرار ندهد و بین نیروها و رزمندگان اختلاف ایجاد می‌کرد که در نهایت امام خمینی فرماندهی کل قوا را از ایشان گرفت و سپس مجلس رای به بی‌کفایتی وی داد که بعداً با آن وضع فجیع فرار کرد. 

نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس اظهار داشت: مردم به بنی صدر رای دادند و او به جای اینکه به مردم خدمت کند و شکر این نعمت را داشته باشد به مردم خیانت کرد.

کوثری افزود: در 14 خرداد که امام خمینی به رحلت رسید، مجلس خبرگان در همان روز جلسه را تشکیل داد و با اشاره‌ای که خود امام خمینی کرده بود حضرت اما خامنه‌ای به عنوان رهبری انتخاب شد که ایشان به حق خلف صالح اما خمینی(ره) است.

وی گفت: در 28 خرداد یک نبر را داریم، این نبرد فقط انتخاب یک فرد نیست، این نبرد و انتخاب هرچه با شکوه‌تر باشد مشت محکمی بر دهان دشمن است، لذا یک نبرد تلقی می‌شود.

نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس بیان کرد: اولین مسئله، حضور پر شور مردم در انتخابات و دومین موضوع، انتخاب فرد اصلح است که در حال حاظر از نظر من بهترین فرد از بین همه عزیزان شخص آقای رئیسی است.

کوثری در انتها خاطر نشان کرد: لذا از همه مردم درخواست میکنم در انتخابات حضور باشکوهی داشته باشید و در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و شورای شهر که در 28 خرداد هم زمان هستند، افراد اصلحی را انتخاب کنید.

انتهای پیام/67078/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول