اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انعکاس مناظره انتخاباتی ایران؛ المیادین: مناظره خیلی گرم دنبال می‌شود

شبکه خبری المیادین در ادامه پوشش ویژه اخبار انتخابات ایران از استودیو تهران، محتوای مذاکره را به شکل همزمان منعکس و آن را «بسیار گرم» توصیف کرد.

انعکاس مناظره انتخاباتی ایران؛ المیادین: مناظره خیلی گرم دنبال می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المیادین در ادامه پوشش ویژه از انتخابات ریاست جمهوری ایران، به انعکاس محتوای دور نخست مناظرات انتخاباتی پرداخت.

المیادین در استودیو تهران که ویژه پوشش اخبار انتخابات است، میزبان عماد آبشناس از کارشناسان سیاسی بود و از طریق خبرنگاران خود در سطح شهر به انعکاس محتوای مذاکره و آنچه هفت نامزد حاضر در مناظره گفتند، اختصاص داد.


پوشش مناظره انتخابات ایران

 

خبرنگاران المیادین در تهران همچنین با رصد فضای مجازی گزارش کردند که آنچه در این مذاکره گفته می‌شود، همزمان یک دقیقه بعد در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود. 

مجری شبکه المیادین نیز همچنین در این ویژه برنامه، مناظره را «خیلی داغ» توصیف کرد و گفت، برخلاف آنچه که قبلا گفته می‌شد ممکن است انتخابات چندان گرم نباشد، مناظره اول نامزدها بسیار گرم آغاز شده است.

مجری المیادین: مناظره اول خیلی گرم دنبال می‌شود

 

احمد البحرانی خبرنگار شبکه المیادین در تهران نیز گزارش کرد، این مناظره عصر امروز در حال پخش است و این ساعات، خیابان‌های تهران، خیابان‌های شلوغی است اما الان همزمان با پخش مناظره، خیابان‌های خلوت است و این نشان از اهتمام مردم به مناظره انتخاباتی دارند. 

 

دیگر خبرنگاران المیادین نیز با رصد فضای مجازی هر یک از آنچه در خصوص مناظره میان کاربران فضای مجازی رد و بدل می‌شد گزارش کرد.

در این ویژه برنامه همچنین مرتضی حیدری مجری مناظره انتخاباتی نیز در خلال برنامه المیادین، به مخاطبان معرفی شد و بیوگرافی کوتاهی از او به بینندگان شبکه ارائه شد. 


گزارش المیادین از مناظره انتخاباتی

 

انتهای پیام/ص 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول