اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سردار نقدی: دشمنان بدانند مشکلات اقتصادی، مردم را مایوس نخواهد کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بدانند مشکلات اقتصادی مردم را مایوس نخواهد کرد و این گلوگاه سخت را هم پشت سر خواهند گذاشت.

سردار نقدی: دشمنان بدانند مشکلات اقتصادی، مردم را مایوس نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگی کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد که  در مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: شهدای ۱۵خرداد شناسنامه ملت ایران و سند حقانیت و هویت ملی ما هستند که حق بزرگی به گردن ما دارند.

وی گفت: اگر امام راحل فرمودند که ۱۵ خرداد را برای همیشه عزای عمومی رسمی اعلام می کنم، اگر رهبر برزگوار ما فرمودند که شهدای مظلوم و گمنام  ۱۵ خرداد  ورامین چون ستارگانی درخشان نه تنها در آسمان این خطه بلکه در همه ایران می درخشند اگر خدای متعال این طور مقتدر کرد که سالروز رحلت امام در چنین ایامی اتفاق بیافتد، این ها یک نشانه ها و علامت است و راهنمای راه ما در زندگی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر بدنبال حکومت جهانی امام زمان(عج) هستیم باید پا در مسیر شهدای ۱۵ خرداد بگذاریم که می توان در آن مسیر قرار گرفت.

سردار نقدی بیان کرد: جمهوری اسلامی را امام ۲۲ مهر سال ۵۷ مطرح کردند، شعارهایی که مردم سر می دادند همه استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود، امام راحل می فرمود؛ امروز جمهوری اسلامی یعنی اسلام و این تفکر امام بود.

وی افزود: اگر کسی صحیفه امام را مطالعه کرده باشد متوجه می شود که  امام چه برکتی برای ما بود، فرمودند، جمهوری یعنی شکل و اسلامی یعنی محتوا، محتوای تاریخی و اسلامی بر مبنای حاکمیت ولایی و شکل اجرای آن جمهوری است که با رای مردم تشکیل می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تثبیت نظام اسلامی را مبتنی بر رای مردم ارزیابی کرد و تصریح کرد: جمهوریت ما عین اسلامیت ماست و به رای مردم احترام می گذاریم، امیرالمومنین (ع) در صدر اسلام هم اینگونه بود تا مردم خودشان نخواستند خلافت مسلمین را قبول نکردند، اما فرق این مردم با صدر اسلام این است که هیچ وقت ولی فقیه خود را تنها نمی گذارند.

سردار نقدی گفت: راه نجات تمسک به احکام الهی است و اگر در دین عمیق شویم به سعادت خواهیم رسید، رای مردم محترم است و بدانیم با تمام سختی های معیشتی و تنگناها، بازهم برای دین خود سنگ تمام خواهند گذاشت و علیرغم سنگ اندازی برخی ها بر سر زندگی مردم که هدف دار است، باز هم صحنه حمایت از نظام که انتخابات است را خالی نخواهند گذاشت.

وی یادآور شد: در گذشته هیچ نداشتیم حتی از داشتن کوچکترین امکانات محروم بودیم، اما در انقلاب اسلامی با دادن اختیار به مردم، پیشرفت ها چشمگیر شد و دنیا را مبهوت خود کرد، چون نظام به پای رای مردم ایستاد است و دشمنان بدانند مشکلات اقتصادی مردم را مایوس نخواهد کرد و این گلوگاه سخت را هم پشت سر خواهند گذاشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اظهار نظرهای برخی ها در خصوص انتخابات، گفت: علت رای آوردن برخی ها در سال های گذشته، بعضی ها بودند که در سالهای آخر مسندنشینی خود از مردم و نظام دست کشیدند، حالا می‌گویند اگر ما نباشیم در انتخابات هم نیستیم، شما بودید که عامل بدبختی های ادامه دار فعلی هستید.

سردار نقدی درباره انتخاب و رای مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد: اگر یک دولت انقلاب اسلامی و معتقد به ظرفیت داخلی و جوان بر سر کار بیاید و مردم به آن اعتماد داشته باشند مردم هم حمایت می‌کنند و همه مشکلات حل خواهد شد، پیروزی انقلاب اسلامی در رکن انگیزه الهی و مردمی که حامی آن باشند تحقق یافت.

وی ادامه داد: امروز ما نیاز به یک رئیس جمهور با رای بالا داریم که حق این مردم را از مستکبران بگیرد و شیرینی اجرای اصل قانون اساسی و دست آورد خون شهیدان خصوصا شهیدان پانزده خرداد را همگان لمس کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول