اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درخواست گانتز برای لغو «راهپیمایی پرچم» بعد از هشدار حماس

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از آغاز جنگ دیگری با نوار غزه، خواستار لغو مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی به دلایل امنیتی شد.

درخواست گانتز برای لغو «راهپیمایی پرچم» بعد از هشدار حماس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه خواستار لغو راهپیمایی صهیونیست‌ها در قدس اشغالی موسوم به «راهپیمایی پرچم» شد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، گانتز بعد از جلسه‌ای که با مقام‌های ارشد نظامی و پلیس، دادستان کل و دیگر مسئولان امنیتی این رژیم داشت، توصیه کرد که راهپیمایی پرچم در هفته جاری برگزار نشود.

وی با تحریک‌آمیز خواندن این راهپیمایی که قرار است روز پنجشنبه در قدس اشغالی برگزار شود، گفت: «این مراسم نیاز به تدابیر امنیتی فوق‌العاده دارد، نظم عمومی را برهم زده و فرایند دیپلماتیک (آتش‌بس با نوار غزه) را مختل می‌کند».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که از شعله‌ور شدن آتش جنگی مجدد با گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه هراس دارد، از تمام مقام‌های حاضر در این جلسه خواستار در هفته جاری - که مصادف با تشکیل کابینه جدید نیز هست - مسئولانه رفتار کرده و از اقدامات تنش‌زا اجتناب کنند.

در این مراسم که توسط سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده، قرار است صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و تکان‌دادن پرچم رژیم جعلی اسرائیل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب برپایی راهپیمایی رقص پرچم‌ها در بخش قدیمی قدس، هموطنان فلسطینی را به تشدید رویارویی با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی دعوت کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول