اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نخست‌وزیر احتمالی رژیم صهیونیستی تهدید به قتل شد

یکی از شبکه‌های تلویزیون رژیم صهیونیستی از تهدید به قتل رئیس حزب یامینا و نخست‌وزیر احتمالی این رژیم خبر داد.

نخست‌وزیر احتمالی رژیم صهیونیستی تهدید به قتل شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی  اعلام کرد که «نفتالی بنت» رئیس حزب یامینا در فلسطین اشغالی که احتمال زیاد نخست‌وزیر آتی این رژیم باشد، به قتل تهدید شده است.

به نوشته پایگاه خبری «النشره» لبنان، سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی تهدیدهای روشن علیه بنت را رصد کرده‌اند و این تهدیدها را جدی می‌دانند. رئیس حزب یامینا، تهدیدهای زیادی از طریق شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده است.

ژنرال «نداف ارگمن» رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ( شاباک)، پیشتر درباره ترور سیاسی در سایه تنش شدید در پی پیوستن احزاب راست‌گرا  به احزاب میانه رو و چپ‌گرا برای تشکیل دولت جدید، هشدار داده بود.

اخیرا ایهود اولمرت نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی درباره احتمال تنش‌زایی امنیتی نتانیاهو برای فرار از شکست هشدار داده بود. اولمرت در یک مصاحبه رادیویی ضمن حمایت از کابینه تازه تأسیس تل‌آویو متشکل از هشت حزب مخالف نتانیاهو، هشدار داد که احتمال دارد او برای سنگ‌اندازی در مسیر تحلیف این کابینه (و نهایی شدن حذف خودش از نخست‌وزیری)، تقابل امنیتی تصنعی ایجاد کند.

پیش از این نیز پایگاه خبری «آکسیوس» گزارش داده بود نتانیاهو در جلسه‌ای که با متحدان سیاسی‌اش داشته، سعی کرده برای فرار از شکست سیاسی بار دیگر به مسئله ایران و برجام چنگ بیاندازد (جزئیات بیشتر).

بامداد پنجشنبه (چهارم ژوئن - چهارده خرداد) «یائیر لاپید» رئیس حزب یش‌عتید در نامه‌ای به «رووین ریولین»‌ رئیس رژیم جعلی اسرائیل، اعلام کرد که کابینه ائتلافی را با هفت حزب دیگر (شامل یامینا، کارگر، لیست مشترک اعراب، آبی‌وسفید، اسرائیل بیتُنا، امید جدید و مرتص) تشکیل داده است. 

در این توافق کابینه که نخست‌وزیری آن به‌صورت چرخشی است، «نفتالی بنت» رئیس حزب یامینا ابتدا به مدت دو سال نخست‌وزیر این رژیم خواهد بود و در نیمه دیگر (دو سال بعدی) لاپید در این سمت قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول