اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رأی، یک حماسه» در گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه حضور و مشارکت حداکثری راهبرد اصلی سازمان بسیج رسانه گیلان در انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: یکی از برنامه‌ها در همین راستا، برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رأی، یک حماسه» است.

برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رأی، یک حماسه» در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای تقویت وحدت آحاد ملت و تثبیت اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، اظهار کرد: حضور آگاهانه و مدبرانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح، زمینه ساز توسعه همه جانبه میهن اسلامی است.

وی با اشاره نقشه پروپاگاندای رسانه‌های غربی در ایام نزدیک به انتخابات گفت: رسانه‌های غربی، در یک عملیات روانی و پروپاگاندای رسانه‌ای، کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات را در اخبار و گزارش‌های خود تبلیغ می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه در افزایش مشارکت در انتخابات بیان کرد: رسانه‌های جریان انقلاب با هر تفکر و سلیقه‌ای در دایره گفتمان انقلاب باید پای کار آمده و نقشه‌های فریب دشمن که با القای یاس و ناامید کردن مردم ایران انجام می‌شود را نقش بر آب کنند.

پارسا از برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رأی، یک حماسه» در گیلان خبر داد و افزود: بسیج رسانه استان گیلان به منظور مشارکت حداکثری و ترغیب بیش از پیش برای حضور در پای صندوق‌های رأی اقدام به برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رأی، یک حماسه» در فضای رسانه‌ای استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان آغاز رزمایش «یک رأی، یک حماسه» در گیلان تصریح کرد: این رزمایش روز سه‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت هشت صبح تا۲۱ شب در سطح پایگاه‌های خبری و تحلیلی، خبرگزاری‌های استان و رسانه‌های مکتوب برگزار می‌شود.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تولید، تهیه و انتشار خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، گزارش تصویری و غیره با موضوع انتخابات و حضور حداکثری از برنامه‌های این رزمایش است.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول