اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی آینده اتلتیکو| تمدید 2 ساله با سیمئونه و خرید یک مهاجم 70 میلیون یورویی

باشگاه اتلتیکو قصد دارد که قرارداد ال‌چولو را 2 سال دیگر تمدید کند تا این سرمربی آرژانتینی باز هم در مادرید به درخشش ادامه دهد.

بررسی آینده اتلتیکو| تمدید 2 ساله با سیمئونه و خرید یک مهاجم 70 میلیون یورویی

به گزارش خبرگزاری فارس، اتلتیکومادرید توانست پس از 7 سال دوباره قهرمان اسپانیا شود و به 2 قطبی رئال و بارسا خاتمه دهد. این تیم توانسته بود در سال 2014 نیز با پیروزی بارسلونا در نیوکمپ جشن قهرمانی لالیگا بگیرد و نام خود را به عنوان یک تیم بزرگ در اروپا به ثبت رساند.

تمام این افتخارات به شخصی به نام «دیگو سیمئونه» بازمی‌گردد. شخصی که در زمستان 2011 پا به اتلتیکو گذاشت و توانست طی 10 سال این باشگاه را به یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین باشگاه‌های اروپا بدل سازد.حالا داستان کارِ ال‌چولو نیز با مادرید به اتمام نرسیده و این باشگاه قصد دارد قرارداد مربی خود را 2 سال دیگر تمدید کند تا سیمئونه 3 سال دیگر در این باشگاه مربیگری کند.

برای تیم فصل آینده اتلتیکو نیز، سران این باشگاه قصد دارند تا خریدهای خوبی برای ال‌چولو به ثبت رسانند که مهمترین آنها خرید «لائوتارو مارتینز» از اینترمیلان خواهد بود.لائوتارو که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید بارسلونا به شمار می‌رود در رادار اتلتیکو قرار گرفته و این باشگاه قصد دارد با پرداخت مبلغ فراوان، ستاره موثر سری آ را به لالیگا آورد.

آ.اس در گزارش خود نوشت که لائوتارو نزدیک به 70 میلیون یورو قیمت دارد که این مسئله کارِ اتلتیکو را سخت خواهد کرد ولی مادرید در اندیشه این است که این خرید را در تابستان کنونی قطعی کند.

مارتینز در فصلی که گذشت نقشی اساسی در اینترمیلان ایفا کرد و در کنار «لوکاکو» اصلی‌ترین مهره کونته در قهرمانی سری‌آ نام گرفت. او در 38 بازی در سری‌آ توانست 17 گل و 10 پاس گل را به ثبت رساند و در لیگ قهرمانان اروپا و کوپا ایتالیا 2 گل و یک پاس گل را به اجرا گذارد.

از طرف دیگر انتظار خواهیم داشت که برخی ستاره‌های اتلتیکو در این تابستان به فروش رسند که مهمترین آنها «سائول نیگوئز» خواهد بود. سائول که در سال‌های گذشته نقشی اساسی در ترکیب سیمئونه در این فصل نتوانست عملکرد خوبی از خود به ثبت رساند و حتی با این عملکرد نتوانست جایی در ترکیب تیم ملی اسپانیا و یورو قرار گیرد. اتلتیکو عنوان کرده که اگر تیمی خواهان سائول است می‌تواند او را با 40 میلیون پوند خریداری کند. 

از چلسی، منچستریونایتد و حتی بایرن مونیخ نیز به عنوان مشتری‌های سائول صحبت می شود و باید دید چه اتفاقی در ترکیب اتلتیکو خواهد افتاد. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول