اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توانمندی آیت‌الله رئیسی اثبات شده است/ روحانی از مردم طلب حلالیت کند

رئیس فراکسیون پیشرفت و رفع موانع کسب و کار مجلس با اشاره به اهمیت انتخاب فرد اصلح از میان کاندیداها گفت: توانمندی آیت‌الله رئیسی اثبات شده است و روحانی باید در روز آخر ریاست جمهوری از مردم طلب حلالیت و عفو کند.

توانمندی آیت‌الله رئیسی اثبات شده است/ روحانی از مردم طلب حلالیت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، اردشیر مطهری ظهر امروز در جمع مردم گرمسار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: مگر می‌شود رئیس‌جمهور یک سال و نیم در قرنطینه باشد و با مردم رو در رو ارتباط نداشته باشد؛ این در حالی است که رئیس قوه قضائیه در همین شرایط هر روز با مردم چهره به چهره ارتباط برقرار می‌کند و پیگیر رسیدگی به مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه توانمندی آیت‌الله رئیسی اثبات شده است و می‌تواند کشور را در وضع به هم ریخته کنونی مدیریت کند، افزود: معیشت مردم اوضاع خوبی ندارد و سرمایه مردم به کمتر از یک‌سوم کاهش پیدا کرده است.

 رئیس فراکسیون پیشرفت و رفع موانع کسب و کار مجلس شورای اسلامی از سینه سپر کردن آیت‌الله رئیسی در یک‌ساله گذشته در سمت ریاست قوه قضائیه گفت و ادامه داد: چه کسی جرأت داشت برابر برادر رئیس‌جمهور بایستد؟، چه کسی جرأت داشت مقابل دختر وزیر، پسر وزیر و داماد وزیر و فسادهایشان بایستد؟؛ در این شرایط بود که آیت‌الله رئیسی مقابل این افراد برای گرفتن حق مردم ایستاد و بسیاری از سرمایه‌های کشور را پس گرفت و به دولت برگرداند.

مطهری خطاب به رئیس‌جمهور گفت: روحانی باید در روز آخر ریاست جمهوری خود در رسانه و فضای مجازی از مردم طلب حلالیت و عفو کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت انتخابات شوراها گفت: انتخابات شوراها به اندازه انتخابات ریاست جمهوری مهم است و نباید بی‌اهمیت در نظر گرفته شود.

مطهری تأکید کرد: شورای اسلامی در واقع یک پارلمان محلی است که اگر در انتخاب افراد اصلح توجه شود، می‌تواند در قبال مشکلات مردم گوش باشد و به آنها رسیدگی کند و در جهت تغییر وضع شهرها و روستاها به سمت آبادانی قدم بردارد.

وی ادامه داد: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ شوراها و شهردارهای ۵۰ شهرستان به دلیل فساد مالی دستگیر شدند؛ بنابراین در انتخابمان باید حساس باشیم.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در مورد مسؤولیت شورای نگهبان گفت: اگر شورای نگهبان نبود، اوضاع بسیار بدتر می‌شد و حضور شورای نگهبان و مسؤولیت آن باعث ضمانت کشور و مردم است.

مطهری در مورد سیلاب اخیر که در گرمسار رخ داد، گلایه‌مندی خود را از مسؤولان مرتبط با بحث پیشگیری از وقوع بحران ابراز کرد و افزود: مگر یک سال قبل که سیل آمد، ندیدید؟ چرا فرآیند پیشگیری از آن را مهیا نکردید؟ مگر ۴۸ ساعت قبل از وقوع سیل از بارش شدید باران و احتمال بروز سیل اطلاع نداشتید؟ پس چه کردید؟!

وی با تصریح بر اینکه با تضییع‌کنندگان حق مردم تعارف نداریم، خاطرنشان کرد: من برابر ماده ۲۳۴ قانون از سازمان مدیریت بحران کشور، استان سمنان و شهرستان گرمسار شکایت کردم و خارج از نوبت در قوه قضائیه در حال پیگیری هستم تا اینکه آقایان بیایند و در محضر قانون پاسخگو باشند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول