اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگشت دادن 155 خودروی غیربومی به مبدا طی 48 ساعت گذشته

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا طی 48 ساعت گذشته 655 خودرو اعمال قانون و 155 خودرو به مبدا برگشت داده شد.

برگشت دادن 155 خودروی غیربومی به مبدا طی 48 ساعت گذشته

محمدسعید یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا از ابتدای زمان اعمال محدودیت‌ها به مناسبت تعطیلات نیمه خردادماه، عوامل انتظامی و پلیس‌راه و راهور در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این راستا طی 48 ساعت گذشته 655 خودرو اعمال قانون، 155 خودرو به محل مبدا برگشت داده شد و به 388 خودرو تذکر داده شد.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان تعطیلات و اتمام زمان اجرای این طرح عوامل پلیس با تمام توان در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم تلاش می‌کنند.

یاری تاکید کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و با مجموعه ناجا همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول