اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

فارس من| پروژه قاضی‌خان به بدره هفته آینده به بهره برداری می‌رسد

روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام گفت: جاده قاضی‌خان - بدره ۸۵ کیلومتر فاصله شهرستان سیروان تا شهرستان بدره را کم می‌کند و در هفته‌ی آینده این جاده به بهره برداری می‌رسد.

فارس من| پروژه قاضی‌خان به بدره هفته آینده به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش سوژه‌ای با عنوان «وعده تکمیل جاده لومار به قاضی‌خان محقق نشد» در سامانه فارس من ثبت شد که در این راستا خبرنگار فارس آن را پیگیری کرده است.

یعقوبیان روابط عمومی راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: پروژه جاده قاضی‌خان - بدره یک پروژه ۱۵ ساله بوده که ساخت این پروژه در دو سال اخیر شتاب گرفت؛ این جاده ۱۳ کیلومتر است که ۷ کیلومتر از آن را قبلاً کار کرده بودیم و اکنون ۶ کیلومتر دیگر آن را نیز تکمیل کرده‌ایم.

وی افزود: جاده قاضی‌خان - بدره ۸۵ کیلومتر فاصله شهرستان سیروان تا شهرستان  بدره را کم می‌کند و در هفته‌ی آینده این جاده به بهره برداری می‌رسد.

روابط عمومی راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر فاز دوم این پروژه در شهرستان سیروان آغاز شده و در مرحله پیمان قرار دارد و در فاز دوم این پروژه قرار است اصلاح مسیر انجام گیرد و پیچ‌های پر حادثه این مسیر حذف شوند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول