اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

دو فوتی کرونایی دیگر در بوشهر ثبت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت دو فوتی کرونایی در این استان خبر داد.

دو فوتی کرونایی دیگر در بوشهر ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان ۲۷۳ نفر اعلام است و در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۵ نفر به کرونا مثبت، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۴۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۳۸ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده ‎است.

کشمیری ادامه داد: هم اکنون ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند و از مجموع این موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی توضیح داد: امروز ۲ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۱ آقا با ۸۳ سال سن با سابقه بیماری قلبی، فشارخون و دیابت و ۱ خانم با ۷۳ سال سن با سابقه بیماری فشارخون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تا کنون هزارو ۱۸۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند و ۴۴ هزار و ۴۷۸ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول