اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

استرالیا گواهی دیجیتال تزریق واکسن صادر می کند

مقامات استرالیایی می گویند از ابتدای جولای برای تمامی اتباع این کشور که واکسن کرونا تزریق کنند، گواهی دیجیتال صادر می کنند.

استرالیا گواهی دیجیتال تزریق واکسن صادر می کند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، وزارت بهداشت استرالیا می گوید علاقمندان به دریافت گواهی دیجیتال تزریق واکسن می توانند اطلاعات تزریق واکسن خود را در یک پرتال آنلاین که به همین منظور در نظر گرفته شده، آپلود کنند و سپس لینک دسترسی به یک گواهی دیجیتال تزریق واکسن را دریافت خواهند کرد.

انجام این فرایند از طریق اپلیکیشن Medicare Express Plus نیز ممکن است و دولت استرالیا امیدوار است از این طریق تصویر دقیق تری از وضعیت واکسیناسیون اتباع این کشور به دست آورد.

استفاده از این خدمات اجباری نیست و برای افرادی که این کار را انجام ندهند، جریمه ای در نظر گرفته نخواهد شد. پیش از این برخی کشورهای جهان از صدور گذرنامه های کرونا مخصوص افرادی که واکسن کرونا را تزریق کرده اند، خبر داده بودند. اما این طرح هنوز عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول