اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بکارگیری ظرفیت بخش خصوصی برای کاهش خاموشی‌ برق استان بوشهر

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای کاهش خاموشی‌ برق استان بوشهر خبر داد.

بکارگیری ظرفیت بخش خصوصی برای کاهش خاموشی‌ برق استان بوشهر

حجت الاسلام موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار فارس در کنگان از پیگیری برای کاهش خاموشی‌های برق در موج جدید گرما در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: پیرو مشکلات مربوط به برق و خاموشی‌های اخیر نشستی با مدیرعامل برق استان برگزار و در خصوص مسائل و مشکلات این بخش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست گزارش جامعی از وضعیت برق و کمبودها توسط مدیرعامل برق استان ارائه شد، اظهار داشت: در سریعترین زمان ممکن این موارد را در پایتخت پیگیری خواهم کرد تا قبل از شروع موج جدید گرما در استان به نتیجه مثبتی برسیم و مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: فرسودگی شبکه، توسعه شبکه، نابرابر بودن مصرف با تولید برق و عدم استفاده کامل از ظرفیت نیروگاه‌های برق بخش خصوصی از مشکلات پیش‌رو است.

وی گفت: تبدیل نیروگاه‌های موقت به دائم و استفاده از ظرفیت بیشتر بخش خصوصی مانند نیروگاه‌های برق کنگان، نیروگاه بعثت، LNG، پتروشیمی مبین، پتروشیمی دماوند و سایر نیروگاه‌ها در اولویت است تا با گرم‌تر شدن هوا در تابستان پیش رو خاموشی‌ها به حداقل ممکن برسد و مردم با مشکل مواجه نشوند.

احمدی گفت: در نظر داریم با استفاده از تعامل بین وزارت نیرو و وزارت نفت برای حل این مشکل جدی اقدامات موثری انجام دهیم.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعرفه‌های برق در فصل گرم سال در استان بوشهر گفت: در ۹ ماه از سال مصرف برق استان بوشهر از نوع تعرفه گرمسیری محاسبه می‌شود و این تعرفه برای امسال نیز لحاظ شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول