اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حضور حداکثری توطئه‌های دشمنان را بی‌اثرمی‌کند/ برای تحقق یک دولت انقلابی و تحول‌خواه تلاش کنیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر حضور حداکثری رخ داد، در این‌صورت توطئه‌ها و دشمنی‌ها بی‌اثر و دشمن مأیوس خواهد شد.

حضور حداکثری توطئه‌های دشمنان را بی‌اثرمی‌کند/ برای تحقق یک دولت انقلابی و تحول‌خواه تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ابعاد شخصیت منحصر به فرد حضرت امام (ره) و نقش و جایگاه ایشان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و اهمیت قیام ۱۵ خرداد پرداخت، اظهار کرد: اگر قیام امام و ندای آزادیخواهی ایشان نبود و قیام عظیم مردمی ملت عزیز ایران در ۱۵ خرداد و ادامه مسیر تا پیروزی انقلاب اسلامی نبود، امروز شاهد اثری از اسلام ناب محمدی در این ایران اسلامی نبودیم.

وی تصریح کرد: نظام شاهنشاهی با حرکت خزنده و برنامه‌ریزی شده خود، به‌دنبال از بین بردن تمامی مظاهر اسلام از سطح جامعه ما بود و برنامه‌هایی مانند جشن‌های ۲۵۰۰ ساله در راستای همین هدف پلید اجرا و عملیاتی می‌شدند.

* قیام امام یک قیام الهی بود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: قیام امام یک قیام الهی بود و الهی بودن این قیام باعث شده بود سکینه الهی در ایشان ساری و جاری باشد و این امر در وصیتنامه امام بزرگوار نیز جلوه داشت و فرمود «من با قلبی آرام به دیدار معبود خود می روم» و اگر بعد الهی این قیام نبود این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها محقق نمی‌شد.

ملک‌شاهکوهی خاطرنشان کرد: در زمان امام (ره) عده‌ای امام را دیدند ولی از امام فاصله گرفتند و از گردونه خارج شدند، امروز هم امام حاضر با صلابت در وسط میدان ایستاده است و وظیفه داریم که گرد او جمع شویم و رسالت خودمان را آن‌طور که شایسته است، ایفا کنیم.

وی تاکید کرد: همانطور که در زمان امام راحل مطهری‌ها و مفتح‌ها بودند که پیام و کلام امام را در بدنه جامعه خواص و عوام تسری می‌داند، امروز هم زمان پاسخ گفتن به ندای امام حاضر است و ما وظیفه داریم پیام و کلام مقام معظم رهبری را به بدنه جامعه منتقل کنیم.

* سربلندی انقلاب  اسلامی در این برهه از تاریخ به انتخابات ۲۸ خرداد گره خورده است/ نقطه امنی برای دشمن صهیونیست وجود ندارد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز خون شهیدان به ثمر نشسته و شاهد درماندگی استکبار در سطح منطقه و جهان هستیم. امروز استکبار جهانی از هر زمانی، خود را به نابودی نزدیک‌تر می‌بیند و با وجود هزینه‌های مادی و معنوی فراوان برای استیلا بر منطقه و ایران، آنچه مشاهده می‌کند، قدرتمندی نظام اسلامی و افزایش نفوذ ایران در منطقه قدرت گرفتن گفتمان مقاومت است.

ملک‌شاهکوهی افزود: جنگ ۱۲ روزه اخیر فلسطینیان سرفراز نشان داد که در سرزمین‌های اشغالی نقطه امنی برای دشمن صهیونیست وجود ندارد و ما باید همچنان تا تحقق آنچه وعده داده شده‌ است در این مسیر نورانی با تمام توان گام برداریم.

وی ادامه داد: آینده انقلاب و این حرکت عظیم، ما در این برهه از تاریخ به انتخابات ۲۸ خرداد گره خورده است، این انتخابات یکی از بااهمیت‌ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و تمام توان و تلاش ما باید معطوف به، حضور حداکثری و تحقق یک دولت انقلابی و تحول‌خواه در سطح کشور عزیزمان باشد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر حضور حداکثری رخ داد، در این‌صورت توطئه‌ها و دشمنی‌ها بی‌اثر و دشمن مأیوس خواهد شد.

* اولویت اول جامعه اسلامی ما باید مسئله انتخابات و حضور حداکثری در انتخابات باشد

ملک‌شاهکوهی افزود: دشمن با استفاده از رسانه و ابزارهای جنگ نرم خود، شبهات فراوانی را در جامعه منتشر می‌کند و وظیفه ما این است که این شبهات را از سطح افکار عمومی پاک کنیم و مثل شب‌های عملیات، به قلب دشمن در میدان جنگ امروز که همان جنگ اراده‌ها و جنگ فکرهاست، بتازیم.

وی با بیان اینکه خانواده سپاه، شما یادگاران شهدای عزیز دفاع مقدس و بازماندگان آن دوران جهاد و حماسه، در این مقطع زمانی نقش اساسی و مهمی دارید، اظهار کرد: اولویت اول جامعه اسلامی ما باید مسئله انتخابات و حضور حداکثری در انتخابات باشد و همه احاد جامعه و شما عزیزان و پیشکسوتان باید در این عرصه ایفای نقش کنید و اثرگذار باشید.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول