اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

عطریانفر: بهزاد نبوی تلاش می‌کند تا از یک نامزد حمایت کنیم/ مهرعلیزاده با اخلاق‌ترین کاندیدای مناظره بود!

عطریانفر در گفتگو با شرق مهرعلیزاده را بااخلاق‌ترین نامزد در مناظره اول معرفی کرده. مهرعلیزاده در اولین فرصت صحبتش، اتهام شش کلاس سواد داشتن را متوجه رئیسی کرد، اتهامی که بعد از رسانه‌ای شدن مدرک دکتری تخصصی رئیسی، دروغ بودن آن ثابت شد!

عطریانفر: بهزاد نبوی تلاش می‌کند تا از یک نامزد حمایت کنیم/ مهرعلیزاده با اخلاق‌ترین کاندیدای مناظره بود!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمد عطریانفر، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با روزنامه شرق گفت: دوستان ما در مجمع روحانیون مبارز که همه آنها از عزیزان و بزرگان معنوی و سیاسی ما هستند و احترامشان برای‌مان واجب است، قدری عجولانه بیانیه دادند و نیاز نبود به این سرعت بگویند اصلاح‌طلبان نامزدی ندارند. به‌هرحال این دو نامزد اصلاح‌طلب هستند و روا نیست بگوییم اینها نمی‌توانند نامزد اصلاح‌طلبان باشند.

وی افزود: اکنون محور نهاد اجماع‌ساز جناب آقای بهزاد نبوی، پیر دیر و سیاست‌مرد کهنه‌کار و زجرکشیده انقلاب و اصلاحات است که بسیار تلاش می‌کند تا نظر همه اعضای نهاد برای حمایت از یکی از نامزدها را جلب کند و امیدواریم که هفته منتهی به انتخابات با توجه به نظرسنجی‌ها از دو نامزد اصلاح‌طلب دعوت شود و آن شخصیتی که شانس کمتری در انتخابات دارد، به نفع دیگری کنار برود و همه اصلاح‌طلبان هم از گزینه نهایی حمایت کنند.

عطریانفر نظر خود را درباره مناظره اول اینگونه اعلام کرد: آقای رضایی در این گفت‌وگو بسیار سطحی رفتار کرد، آقای زکانی نماد خشونت بود، آقای رئیسی از موضع بالا حرف می‌زد، آقای جلیلی سعی می‌کرد خود را حزب‌اللهی‌ترین نامزد معرفی کند، آقای قاضی‌زاده‌هاشمی منصف‌ترین نامزد در صحنه بود، آقای مهرعلیزاده خود را بااخلاق‌ترین و با تجربه‌تر از دیگران نشان داد و در‌نهایت آقای همتی هم موفق‌ترین نامزد و البته مظلوم‌ترین در مناظره بود. البته من پیش‌بینی می‌کنم رفتار نامزدها در دو مناظره آینده منطقی‌تر شود.

وی اصلاح‌طلبان را به حمایت از همتی و مهرعلیزاده دعوت کرد و ادامه داد: ما امروز نقد دندان‌گیری علیه نامزدهای اصلاحات نداریم و باید کاملا از آقایان همتی و مهرعلیزاده حمایت کنیم، زیرا آنها در برابر حملات دیگران از خود دفاع کردند و اگر حملات آقایان رضایی، زاکانی و تا‌حدی آقایان رئیسی و جلیلی نبود، آنها قصد مقابله نداشتند و به ارائه برنامه‌های خود می‌پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس عطریانفر درحالی مهرعلیزاده را بااخلاق‌ترین نامزد در مناظره اول معرفی می‌کند که او در اولین فرصت صحبتش، اتهام شش کلاس سواد داشتن را متوجه سید ابراهیم رئیسی کرد، اتهامی که بعد از رسانه‌ای شدن مدرک دکتری تخصصی رئیسی، دروغ بودن آن ثابت شد!

انتهای پیام

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول