اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس سازمان زندان‌ها: پیگیر واکسیناسیون کرونا برای زندانیان هستیم

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: در سال گذشته مهمترین تمرکز ما برای اشتغال زندانیان بود و امسال برای تثبیت اقدامات خوب سال گذشته تلاش‌مان این است که از آسیب خانواده‌های زندانیان جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها: پیگیر واکسیناسیون کرونا برای زندانیان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها در جمع خبرنگاران در بیرجند اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی سفر به خراسان جنوبی عرض تقدیر بابت مشارکت مردم و مسئولین استان برای ادای تکلیف و وظیفه آنها در قبال آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: تعطیلی کانون اصلاح و تربیت اتفاق خوبی است که امیدواریم این موضوع برای سایر استان‌ها نیز الگو شود. امیدواریم بعد از کانون اصلاح و تربیت در خراسان جنوبی شاهد کاهش رقم بانوان با کمک نخبگان استان باشیم.

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به اینکه برای موفقیت و اصلاح و تربیت حتماً باید به زمینه‌ها و علل جرم از جمله علل بزهکاری، بیکاری و فقر بیندیشیم، افزود: تمام سعی ما در زندان‌های کشور این است که فقط یک نگهبان نباشیم و یک زندان بان خوب باشیم. یک زندانبان خوب تلاش می‌کند تا اصلاح، تربیت، توانمندی و اشتغال زندانی به نحو احسن محقق شود.

حاج محمدی با اشاره به ضرورت کمک به خانواده زندانیان تاکید کرد: در سال گذشته مهمترین تمرکز ما برای اشتغال زندانیان بود و برای تثبیت اقدامات خوب سال گذشته امسال تلاشمان این است که از آسیب خانواده‌های زندانیان جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: این موضوع می‌تواند محل مشارکت آحاد مردم و نخبگان جامعه باشد چرا که خانواده‌های زندانیان بی گناه هستند و تقصیری در ارتکاب جرم ندارند.

حاج محمدی با اشاره به واکسیناسیون زندانیان بیان کرد: ما یک وظیفه سنگین در قبال سلامت فکری و جسمی زندانیان داریم لذا در شرایط کرونا و در سال گذشته با نگرانی ویژه از زندانیان به واسطه ویروس کرونا مراقبت شده است.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: تلاش رسانه‌های بیگانه براین بود که جان زندانیان ما به خطر افتد لذا با اعطای مرخصی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توانستیم این موضوع را مدیریت کنیم.

حاج محمدی تاکید کرد: از مسئولان دولتی درخواست داریم با درک شرایط موجود و نگرانی‌هایی که خانواده‌های آنها دارند، بر اولویت واکسیناسیون زندانیان اهتمام نموده تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول