اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز پنجمین جشنواره‌ رسانه‌ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.

آغاز پنجمین جشنواره‌ رسانه‌ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فخرالدین رضایی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره بهار همدلی و رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا جشنواره بهار همدلی در سه مخور رسانه، فرهنگی و کتابخوانی برگزار شد.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر افزود: جشنواره در دو بخش رسانه‌ ک تولیدات رسانه‌ای برگزار  می‌شود، همچنین از فیلم کوتاه برتر تجلیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ادارات و دستگاه‌ها برای برگزاری بهتر جشنواره ابوذر پای کار باشند،گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محوریت رسانه و انتخابات ۱۴۰۰   امیدآفرینی و اخبار خوب، حمایت از تولید و رفع موانع تولید، کرونا کادر درمان و کمک‌های مومنانه، زلزله سی‌سخت، اقدامات بسیج و سپاه در استان، موضوعات و مسائل صنفی خود رسانه، آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، آسیب شناسی رسانه‌های استان، مسائل شهری و مشارکت شهروندی
رسانه ها و کاهش فقر و بصیرت و دشمن‌شناسی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و علاقمندان به شرکت در این دوره جشنواره می‌توانند آثار خود از تیرماه سال گذشته تا پایان تیر امسال را به دبیرخانه جشنواره واقع در کنگره شهدا ارسال کنند.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول