اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: اختتامیه پنجمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر فردا با حضور منتخبین و هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه برگزار می‌شود.

اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

البرز للگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اختتامیه پنجمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده بود سرانجام پس از فراز و نشیب‌های بسیار فردا با حضور منتخبین و هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 373 اثر به دبیرخانه جشنواره با شعار «پیشگام بودن جوانان در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن» در 10 بخش و 10 قالب ارسال شد.

للگانی با اشاره به سرسام آور بودن هزینه‌های مالی رسانه‌های مکتوب افزود: چاپ و تهیه محصولات مکتوب کاهش داشته لذا آثار ارسالی از این رسانه‌ها نسبت به آثار ارسال شده از خبرگزاری‌ها و فضای مجازی کمتر بوده است.

وی بیان کرد: داوران در بخش‌های مختلف از جمله رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌‌ها، عکس، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، تلویزیون و رادیو به صورت جداگانه طی پنج روز آثار را داوری و 38 نفر را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

للگانی در پایان گفت: اختتامیه جشنواره با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون استاندار، رئیس شعب بانک سپه، مدیر عامل شرکت سیمان شهرکرد و مدیر عامل پتروشیمی لردگان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این جشنواره در آذر ماه سال 99 توسط بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول