اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شرکت 805 کردستانی در مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: در44مین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 805 کردستانی ثبت‌نام کردند.

شرکت 805 کردستانی در مسابقات سراسری قرآن

خلیل همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه ثبت نام 44مین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال از 13 اردیبهشت ماه آغاز و به مدت یک ماه تا 13 خرداد ادامه داشت، اظهار داشت: 805 نفر امسال در این دوره از مسابقات شرکت کردند که این تعداد سال گذشته 553 نفر بود.

وی با بیان اینکه 404 نفر از ثبت‌نام کنندگان خانم و 401 نفر نیز آقا است، افزود: از این تعداد 179 نفر از سنندج، کامیاران و دیواندره، 174 نفر از قروه و دهگلان، 164 نفر از بیجار، 147 نفر از بانه، 132 نفر از سقز و 8 نفر نیز از مریوان و سروآباد ثبت‌نام کرده‌اند.

همتی بیان کرد: 44مین دوره مسابقات سراسری  قرآن کریم در رشته‌های  تفسیر عمومی، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، حمدسرایی قرآن کریم ویژه برادران و خواهران بالای 18 سال برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه این مسابقات به صورت مرحله‌ای در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری  برگزار می‌شود، گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات طی دو ماه آینده و تا پایان شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول