اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر باقری شهادت شهیدان مجیدی و عبدالله‌زاده را تسلیت گفت

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار سرافراز سعید مجیدی و پاسدار رشید اسلام حسن عبدالله زاده را تسلیت گفت.

سرلشکر باقری شهادت شهیدان مجیدی و عبدالله‌زاده را تسلیت گفت

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار سرافراز سعید مجیدی و پاسدار رشید اسلام حسن عبدالله زاده را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس ستادکل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

شهادت پرافتخار و مظلومانه مدافعان حرم سردار سرافراز سعید مجیدی و پاسدار رشید اسلام حسن عبدالله زاده در مصاف با تروریست‌های تکفیری مورد حمایت رژیم تروریستی آمریکا در جبهه دیرالزور سوریه ، سند شجاعت ، ایثارگری و پیشتازی فرزندان انقلاب اسلامی و تربیت یافتگان مکتب اسلام و ولایت برای حضور در سنگرهای دفاع از مرزهای شرافت و حقیقت و یاری بخشی ملت‌های مسلمان و استکبار ستیز است. 

بی‌تردید کارنامه درخشان مجاهدت و  تلاش‌های مخلصانه و خستگی ناپذیر این شهیدان گرانقدر در پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت ضدصهیونیستی، نماد هوشمندی، هوشیاری و رسالت شناسی جوانان مومن و غیور ایران در میدان مقابله با توطئه ها و فتنه های نظام استکبار و صهیونیسم علیه امت اسلامی به ویژه میهن عزیز به شمار رفته و متضمن امنیت و آرامش ایران و ایرانی خواهد بود.

شهادت این پاسداران گرانقدر و مدافعان غیرتمند حرم را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) ، مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی) ، خانواده مکرم و آحاد رزمندگان مدافع حرم تبریک و تسلیت  عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی ثبات قدم ایران اسلامی به ویژه همرزمان فداکار و دلاور و  نسل جوان و آینده‌ساز این سرزمین در تداوم راه پرفروغ و آرمان‌های بلند آنان را طلب می کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول