اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کاندیدایی که در تورّم کنونی نقش دارد نباید به‌جای پاسخگویی بیانیه بخواند

نماینده تبریز در مجلس گفت: در مناظره نوبت اول، فردی که در تورم و مشکلات اقتصادی و بانکی فعلی کشور نقش زیادی داشته، به جای پاسخ‌گویی بیانیه‌ از قبل آماده‌ای را قرائت کرد.

کاندیدایی که در تورّم کنونی نقش دارد نباید به‌جای پاسخگویی بیانیه بخواند

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون‌های صنایع و معادن، جهش تولید و آئین نامه داخلی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین مناظره نامزدها از جنبه کیفی هم جنبه مثبت داشت، هم جنبه منفی و هم جنبه مجرمانه.

وی افزود: دروغ‌هایی که توسط برخی از کاندیداها مطرح شد، جنبه مجرمانه داشت که از جمله آن می‌توان به دروغ‌هایی که در مورد مدرک تحصیلی دو نفر از کاندیداها مطرح شد، اشاره کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مناظره فردی که در تورم و مشکلات اقتصادی و بانکی فعلی کشور نقش زیادی داشته، به جای اینکه به سوال مناظره در باره نظام بانکی و تورم پاسخ دهد، بیانیه‌ای را که از قبل آماده کرده قرائت می‌کند که در آن هیچ اشاره‌ای به سوال و پاسخ آن نکرده و مطالب دیگر را مطرح کرد که عمدتا در راستای بداخلاقی‌های انتخاباتی بود.

فرهنگی خاطرنشان کرد: در این مناظره آقای قاضی زاده بدون پرداخت به حواشی برنامه‌های خود را بیان کرد و آقایان رضایی، جلیلی و زاکانی نیز ضمن اینکه پاسخ مطالب مطرح شده دیگران را دادند، به ارائه برنامه‌های خود نیز پرداختند.

وی افزود: آقای رئیسی هم با آرامش و متانت مطالب خود را بیان کرد و به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و تاکید کرد که با تکیه بر اراده نخبگان کشور را اداره خواهد کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مناظره ارقامی ذکر شد که خوب بود به منابع آنها نیز اشاره می‌شد. به عنوان مثال افزایش یارانه نقدی با حذف یارانه‌های پنهان، هر لیتر بنزین را به پانزده هزار تومان می‌رساند و آثار گسترده تورمی آن چگونه قابل حل است؟ یا ۴۰ میلیون را چگونه شناسایی می‌کنند و کسانی که حذف می‌شوند چه کسانی هستند؟

فرهنگی خاطرنشان کرد: رقبا به جای پرداختن به این قبیل ابهامات بر مسائل شخصی تمرکز داشتند. داوطلبان اصلاح طلب، سه دوره ۸ ساله را پس از تمرکز اختیارات در ریاست جمهوری، با روسای جمهور روحانی، کشور را به اینجا رسانده‌اند و الان هم خودشان را ادامه دهنده راه آنان می‌دانند، چرا در باره آنها این شبهات را نداشته و ندارند؟ مشکل کشور مدیریت است و مدیر قوی صرفنظر از گرایش تخصصی خود می‌تواند این مهم را راهبری کند. چنان که یکی از روسای جمهور روحانی قبلی به دلیل داشتن توانایی مدیریتی برخی اقدامات را به انجام رساند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول