اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

انتقاد نهضت استادی بسیج/ شهرداری تهران فضاسازی مناسب برای مشارکت حداکثری نکرده

رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور طی نامه‌ای به پیروز حناچی شهردار تهران به بی عملی شهرداری تهران در تبلیغات انتخاباتی اعتراض کرد.

انتقاد نهضت استادی بسیج/ شهرداری تهران فضاسازی مناسب برای مشارکت حداکثری نکرده

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد قربانی گلشن آباد رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور طی نامه‌ای به  پیروز حناچی شهردار تهران به بی عملی شهرداری تهران در تبلیغات انتخاباتی اعتراض کرد و نوشت: علیرغم اینکه حدود 250 ساعت به شروع انتخابات باقی مانده، کمترین اقدامی در راستای فضاسازی تبلیغاتی و تمهید مشارکت حداکثری مردم نکرده و گویا خود را شبیه دولتی کرده که کسل، تنبل، نالان و ناتوان از هر تدبیر و اقدامی است.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر پیروز حناچی

شهردار محترم تهران

سلام علیکم

همان طور که مستحضرید "انتخابات" بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در بیان رهبران انقلاب اسلامی؛ مظهر جمهوریت، تبلور مردمسالاری و اعمال اراده ملت عزیز و شریف ایران اسلامی در تعیین سرنوشت خود می باشد، چنانکه در فرمایشات اخیر رهبر حکیم انقلاب، جمهوریت (مردمسالاری دینی) به همراه اسلامیت، میراث بلند حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و رمز ماندگاری نظام اسلامی است.

دقیقا بر همین اساس است که اقطاب استکباری با کمک بنگاه های دروغ پراکنی و بهره گیری از فضای مجازی، با راهبرد یاس آفرینی و کمرنگ کردن حضور حداکثری به هر تلاش نافرجامی دست می یازند و به هر حیلت و مکری آویزان اند، «و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین».

در این میان با هزار هزار تاسف و تاثر، شهرداری تهران - شهرداری ام القرای جهان اسلام و پایتخت مستحکم جمهوری اسلامی ایران-،  علیرغم اینکه حدود 250 ساعت به شروع انتخابات باقی مانده، کمترین اقدامی در راستای فضاسازی تبلیغاتی و تمهید مشارکت حداکثری مردم نکرده و گویا خود را شبیه دولتی کرده که کسل، تنبل، نالان و ناتوان از هر تدبیر و اقدامی است.

اینک که مردم شریف و عزیز تهران، ناراحت و خشمگین از دولتمردان لیبرال- تکنوکرات پیگیر تغییرات پیشرفته و جهشی انقلابی هستند، از شهرداری تهران انتظار می رود در راستای تحقق مطالبات مردمی اقدامات گسترده، سریع و متناسب در راستای فضاسازی و تبلیغات محیطی انجام دهد.

در این راستا نهضت استادی بسیج به ویژه سازمان بسیج اساتید تهران بزرگ، آماده همکاری گسترده با شهرداری تهران است.

از خدای قادر متعال توفیقات جنابعالی و همکاران محترمتان را در این چندماه باقی مانده برای خدمت جهادی به مردم تهران، مسالت می نماییم.

محمد قربانی گلشن آباد 

رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول