اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تشکیل ۲۳۷ پرونده تخلفاتی برای واحدهای آرد و نان آذربایجان‎‌شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی، ضمن تشریح بخشی از عملکرد حوزه بازرسی در بخش آرد و نان، از انجام 2 هزار و 102 بازرسی در دو ماهه اول امسال و تشکیل 237 پرونده تخلفاتی به ارزش 5.5 میلیارد ریال در استان خبر داد.

تشکیل ۲۳۷ پرونده تخلفاتی برای واحدهای آرد و نان آذربایجان‎‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یوسف پایدار با بیان اینکه با وجود محدودیت‌های کرونایی در استان مجموعه نظارت و بازرسی بر اساس تکالیف محوله رسیدگی به شکایات مردمی را در اولویت اقدامات خود قرار داده است، اظهار داشت: در دو ماهه نخست سال‌جاری نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی و آردسازی استان همانند سال گذشته استمرار داشته و در راستای حقوق مصرف‌کنندگان و شهروندان عزیز اقدامات نظارتی تشدید خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت مستمر و روزانه کمیته پایش واحدهای نانوایی در استان، افزود: با همکاری سایر دستگاه‌های متولی و با حضور نمایندگان صمت، فرمانداری، غله، بهداشت و کارشناسان اتحادیه واحدهای نانوایی مورد بررسی قرار گرفته و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: در بازرسی‌های کمیته پایش ۱۲۹ واحد مورد بازدید قرار گرفته و سهمیه تخصیصی ۱۰ واحد به میزان ۵۸ تن با احراز تخلف عرضه خارج از شبکه، تعلیق شده است.

وی از کسر سهمیه ۲۴ واحد به میزان حدود ۵۳ تن،  به دلیل تخلفاتی نظیر گرانفروشی، کم فروشی و عدم تمکین به قوانین نظام صنفی، خبر داد و تصریح کرد: مجموعه نظارت و بازرسی در کنار سایر دستگاه‌های مسوول برای حفظ و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با متخلفان براساس قوانین نظام صنفی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول