اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لیالی: وضعیت موجود کشور حاصل ندانم کاری‌حوزه اجرایی کشور است

مسؤول ستاد مردمی ( ایران ما )آیت‌الله رئیسی در کشور گفت: ضعف مدیریت حوزه اجرایی در کشور بسیار مشهود است و مدیریت اجرایی کشور منطبق بر خواسته‌های نظام و اسلام نیست.

لیالی: وضعیت موجود کشور حاصل ندانم کاری‌حوزه اجرایی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رحیم لیالی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره تبیین برنامه‌های ستاد مردمی ایران ما آیت‌الله رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ضعف مدیریت حوزه اجرایی در کشور بسیار مشهود است و مدیریت اجرایی کشور منطبق بر خواسته‌های نظام و اسلام نیست.

وی با اعلام اینکه بخشی‌نگری و کم‌توجهی به اولویت‌های اساسی و جهت‌گیری‌های چندگانه و متعارض در سیاست‌های حوزه اجرایی کشور وجود دارد، گفت: مدیریت اجرایی فعلی کشور مردم را نسبت به نظام بدبین کرده است.

مسؤول ستاد مردمی ایران ما افزود: از ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در کشور وجود دارد استفاده نشده و مدیریت اجرایی همه توان خویش را معطوف به خارج از کشور کرده است.

وی با اعلام اینکه جریان اصلاحات حامی دولت اعلام می‌کند که تنها ۳۰ درصد مشکلات کشور ناشی از تحریم‌ها است، گفت: جریان انقلابی روی این ۳۰ درصد هم حرف دارد و معتقد است که با نگاه به ظرفیت‌های موجود در کشور ما می‌توانیم به کشور ضدتحریم تبدیل شویم.

لیالی با اشاره به وجود نیروی انسانی مقتدر و دارای دانش بالا در کشور و به تبع آن در مازندران، اظهار کرد: از ظرفیت‌های و استعدادهای نیروی انسانی به خوبی استفاده نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه از زمان روی کار آمدن دولت سازندگی و پس از آن اصلاحات و در هشت سال اخیر هم در دولت تدبیر و امید کشور با چالش حوزه اجرایی مواجه است، گفت: وضعیت موجود حاصل ندانم کاری‌های حوزه اجرایی است.

مسؤول ستاد مردمی ایران ما  با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران بزرگترین هدیه الهی بوده است که از جانب امام به مردم ایران اسلامی رسیده است، بیان کرد: باید برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنیم و در ستادهای متعدد آیت‌الله رئیسی این موضوع در دستور کار ویژه قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای دعوت از مردم پای صندوق‌های رای استفاده کنیم، مدیریت فعلی حوزه اجرا مردم را ناامید کرده است با تبیین برنامه‌های کاندیدای جریان انقلاب باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

لیالی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزود: از ظرفیت فضای مجازی در این حوزه باید استفاده مناسب شود و در ستاد آیت‌الله رئیسی این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه عمده‌ترین مشکلات کشور نبود نظارت بر عملکرد مدیران اجرایی است، افزود: کسانی که امروز تلاش دارند خودشان را در بین مردم مطالبه‌گر جلوه دهند مسبب وضعیت فعلی هستند.

مسؤول ستاد مردمی ایران ما آیت‌الله رئیسی در ارتباط با عملکرد شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها، گفت: اقدام انقلابی شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها قابل تحسین است به این دلیل کسانی در این دوره احراز صلاحیت نشدند که مسبب وضع موجود اقتصادی در کشور هستند.

وی یادآور شد: در ادوار گذشته مردم بخشی از کم کاری‌های مدیران اجرایی را از چشم شورای نگهبان می‌دیدند و حتی اعلام می‌کردند که اگر فلانی صلاحیت نداشت چرا توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده است در این دوره از بررسی صلاحیت‌ها، شورای نگهبان مسببان وضعیت فعلی کشور را تایید نکرده است و نگاه مردم  را در تایید صلاحیت‌ها را محقق کرده است.

لیالی  با اشاره به قابلیت‌های مدیریتی آیت‌الله رئیسی، گفت: هیچ نقطه سیاسی در زندگی سیاسی، اجتماعی و فردی ایشان وجود ندارد به همین دلیل مورد هجمه بدخواهان نظام قرار گرفته است، کشورهای سلطه‌گر غربی هم به این نتیجه رسیدند که رئیسی می‌تواند تحول اساسی در کشور ایجاد کند به همین دلیل بازار شایعات را علیه این کاندیدای ریاست جمهوری داغ نگه می‌دارند.

در ادامه نادعلی کهنسال مسؤول ستاد مردمی ایران ما آیت‌الله رئیسی در مازندران از تشکیل کمیته‌های ۱۵ گانه برای تبیین اهداف و برنامه‌های این کاندیدای ریاست جمهوری خبر داد و گفت: کمیته‌های مختلف مردمی در این زمینه تشکیل شده است تا برنامه‌ها به صورت مشخص به مردم تبین شود و شاهد انتخابات پرشور در کشور باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول