اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وقف یک باب منزل مسکونی توسط جانباز نیشابوری برای فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی

یک باب منزل مسکونی به ارزش هفت میلیارد ریال توسط جانباز دفاع مقدس «غلامرضا خیاری» جهت ترویج فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی در نیشابور وقف شد.

وقف یک باب منزل مسکونی توسط جانباز نیشابوری برای فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، یک باب منزل مسکونی توسط جانباز دفاع مقدس «غلامرضا خیاری» در نیشابور وقف شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور در این رابطه گفت: این جانباز دفاع مقدس منزل شخصی خود را در تبلیغ امور مربوط به ایثار و شهادت و ترویج مهدویت وقف کرده تا فعالیت و برنامه‌های فرهنگی در این منزل انجام شود.

علی اصغر برهانی تصریح کرد: این منزل به مساحت ۱۶۰ متر مربع واقع در خیابان رسالت شرقی نیشابور به ارزش هفت میلیارد ریال است که امیدواریم میزبان کارهای عام المنفعه فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی ادامه داد: روحیه ایثار و گذشت هنوز در بین جامعه ایثارگری موج می‌زند و این‌­گونه منش­‌ها مایه افتخار شهرستان نیشابور است.

جانباز دفاع مقدس غلامرضا خیاری نیز در این رابطه گفت: ما هر چه داریم از لطف خداوند و به برکت خون شهدا است و امیدواریم خداوند این کار خیر را از ما به کرم خویش قبول فرماید.

جانباز سرافراز «غلامرضا خیاری» اول بهمن ۱۳۴۴ در شهرستان نیشابور چشم به جهان گشود و در عملیات‌های بدر، میمک، قادر ۲، کربلای ۴ و ۵، والفجر ۸ و ۱۰ شرکت کرد و در تاریخ‌های ۲۲ اسفند ۱۳۶۳، ۲۹ مهر۱۳۶۳ و ۱۵ خرداد ۱۳۶۳ از ناحیه پای راست، باسن و لگن چپ مجروح و دچار عارضه شیمیایی و اعصاب و قطع پای راست شد و به مقام رفیع جانبازی نائل آمد.

این جانباز بسیجی سرافراز بازنشسته سپاه پاسداران بوده و فاقد فرزند است.

گفتنی است؛ شهرستان نیشابور از توابع استان خراسان رضوی است که در ۱۲۹ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده یک‌هزار و ۸۶۴  شهید، 4 هزار و ۶۵۸ جانباز و ۲۸۷  آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان‌فشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول