اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سردار نظری: انتخابات غرب با عملیات روانی است/ رونمایی از خودروی عملیاتی کوهستان

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه انتخابات در غرب، تحت تاثیر عملیات‌ روانی است و فضای آرام و مستقل برای حضور مردم شکل نمی‌گیرد، گفت: در کشور ما و به لطف نهضت امام خمینی(ره) برقراری مردم‌سالاری دینی تاکنون برقرار بوده است و نقش مردم به معنی کامل کلمه وجود دارد.

سردار نظری: انتخابات غرب با عملیات روانی است/ رونمایی از خودروی عملیاتی کوهستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سردار یعقوبعلی نظری امروز در همایش روشنگری و بصیرت افزایی در مشهد مشارکت در انتخابات را همچون اکسیری برای نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که باعث دلخوری مردم شده است ولی اگر هوشیار نباشیم ممکن است دشمن از این شرایط استفاده کند تا به خواست خود برسد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اضافه کرد: کشورهای آمریکایی و اروپایی مدعی مردم‌سالاری هستند ولی از کشورهایی حمایت می‌کنند که حتی ظاهر دموکراسی را که همان انتخابات است اجرا نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای غربی و آمریکایی، انتخابات تحت تاثیر عملیات‌ روانی است و فضای آرام و مستقل برای حضور مردم شکل نمی‌گیرد، ادامه داد: در این کشورها، هسته‌های خاصی با استفاده از ظاهر فریبنده برای انتخاب نامزد مشخص شکل می‌گیرد و به همین دلیل حضور مردم در صحنه انتخابات آنها واقعی نیست.

سردار نظری ادامه داد: در کشور ما و به لطف نهضت امام خمینی(ره) برقراری مردم‌سالاری دینی تاکنون برقرار بوده است و نقش مردم به معنی کامل کلمه وجود دارد زیرا اگر اسلام از این نظام جدا شود و در ارتباط با مردم نباشد ماهیت آن زیر سوال خواهد رفت.

وی گفت: کارنامه این نظام حاکی از آن است که در طول بیش از ۴۰ سال گذشته هر سال شاهد یکی از انتخابات سرنوشت‌ساز در کشور بوده‌ایم که زیر پوشش مردم‌سالاری دینی و در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در قوانین کشور جای دارد تا مردم آگاهانه بتوانند منتخبان خود را انتخاب کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: بر همین اساس دشمن به دنبال این است با توجه به ضرباتی که از جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی دریافت کرده از همه فرصت‌های پیش آمده برای گرفتن انتقام استفاده کند و این در حالی است که عقب‌نشینی آمریکا یا تقابل با ایران برای آنها خسارت‌بار است.

وی با اشاره به مذاکرات برجام ادامه داد: آمریکا مجبور است به مذاکرات برجام بازگردد ولی موضع برتر انقلاب اسلامی بر این است که رفع تحریم‌ها بر اساس منافع کشور باشد و خسارت‌های ناشی از خروج آمریکا از برجام جبران شود.

همچنین در حاشیه این همایش از  خودرو چند منظوره کوهستان رونمایی شد؛ طراحی این خودرو از سال ۱۳۹۸ آغاز و امروز نمونه این خودرو سبک رونمایی شد؛ طبق گفته طراح این خودرو، قدرت زیاد، شاسی مستحکم، تعمیر آسان با کمترین هزینه، ایمنی بسیار، مصرف اندک سوخت، قابلیت عبور از آب‌های عمیق، ظرفیت بار بسیار، قابلیت گذر از مناطق سخت گذر و راحتی سرنشینان ازجمله ویژگیهای این خودرو است.

از این خودرو می‌توان در میادین جنگی، میادین تیر، پادگان‌ها، اردوگاه‌ها، فرودگاه‌ها، بنادر، آتش‌نشانی، جنگل‌ها و محیط‌بانی و حمل تجهیزات استفاده کرد؛ این خودرو با همکاری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خراسان رضوی و مرکز رشد خلاقیت و نوآوری شهید تقی پور ساخته شده و قیمتش یک سوم قیمت خودروهای ساخت چین و یک پنجم قیمت خودروهای اروپایی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول