اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رقابت مجازی برترین‌های پرورش‌اندام در قم

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم از برنامه‌ریزی این هیات برای برگزاری رقابت‌های پرورش‌اندام قهرمانی قم به شکل مجازی خبر داد.

رقابت مجازی برترین‌های پرورش‌اندام در قم

سعید آمده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به دغدغه و سوالات مکرر مربیان و ورزشکاران مبنی بر قطعیت برگزاری مسابقات پرورش‌اندام در تابستان، بعد از اعلام برگزاری مسابقات کشوری توسط فدراسیون، هیات در حال مذاکره با مراجع ذی‌صلاح برای کسب مجوز برگزاری مسابقات در مرداد ماه است ولی در شرایط کنونی نمی‌توان برگزاری مسابقات با روال همیشگی را با قطعیت اعلام کرد.

وی اضافه کرد: به هر حال هیات با تمام ظرفیت خود پیگیر کسب مجوز برگزاری مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی قم طبق سنوات قبل است، در ضمن لازم است مربیان و ورزشکاران پرورش اندام بدانند که هیات در بدترین حالت یعنی عدم صدور مجوز برگزاری مسابقات، طرح ویژه خود با نام «برترین‌های پرورش‌اندام» استان قم را برای بدن‌های آماده در مرداد ماه با جوایز ویژه نقدی و به صورت کاملا رایگان برگزار خواهد کرد که البته قوانین و شرایط این طرح متعاقبا اعلام می‌شود.

آمده یادآور شد: در صورتی که مجوز برگزاری مسابقات طبق سنوات قبل از مراجع ذی‌صلاح کسب شود بخش‌نامه آن صادر و اطلاع‌رسانی خواهد شد، در غیر این صورت فقط طرح برترین‌های پرورش‌اندام در مرحله مقدماتی به شکل مجازی و در مرحله نهایی به صورت حضوری به میزبانی خانه بدن‌سازی قم برگزار خواهد شد.

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم در ادامه با اشاره به حضور ورزشکاران قم در مسابقات فیتنس چلنج کشور، افزود: نخستین دوره این رقابت‌ها در هر دو بخش آقایان و بانوان زیر نظر فدراسیون برگزار شد و به دلیل اینکه جنبه انتخابی تیم ملی را داشت از اهمیت بسیار بالای برخوردار بود.

وی با اشاره به نتایج رکوردگیری فیتنس چلنج، اضافه کرد: رکوردگیری آیتم‌های مسابقات فیتنس چلنج در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و نفرات اعزامی استان قم بر اساس این رکوردگیری محمدحسن محمدی و امیر نجات‌نیا در بخش مردان و فاطمه رنجبر به همراه فرزانه شهبازی در قسمت بانوان بودند که در تهران به میدان رفتند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول