اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

صرفه‌جویی بیش از هزار میلیاردی با ساخت ایستگاه‌های تقلیل فشار در فارس

در پی انجام موفق ساخت و مونتاژ ۵ ایستگاه تقلیل فشار با به‌کارگیری اجناس راکد و مازاد انبار در شرکت گاز استان فارس، ساخت ۲۶۰ ایستگاه اندازه گیری و تقلیل فشار گاز جهت گازرسانی به شهر خاش استان سیستان و بلوچستان به همت متخصصان این شرکت آغاز شد.

صرفه‌جویی بیش از هزار میلیاردی با ساخت ایستگاه‌های تقلیل فشار در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل شرکت گاز فارس در این باره گفت: در فاز یک این طرح، ساخت ۲۱۵ ایستگاه اندازه گیری گاز به همراه بازسازی و تعمیر ۳۴ ایستگاه میترینگ و تقلیل فشار در حال انجام است و ساخت ۴۵ ایستگاه اندازه گیری و تقلیل فشار نیز در فاز دوم انجام می شود.

غلامعباس حسینی اظهار داشت: اجرای این طرح در مجموع صرفه‌جویی اقتصادی معادل هزار و ۶۴۰ میلیارد ریالی را برای شرکت گاز فارس به همراه دارد.

وی افزود: ساخت ایستگاه‌های اندازه گیری گاز علاوه بر استفاده از موجودی انبارها، جلوگیری از تخریب کالا و انباشت بیش از حد کالا، باعث کاهش هزینه ها، پاسخگویی به موقع به نیاز واحدهای تولیدی وصنایع استان و صرفه جویی قابل توجه برای شرکت گاز استان می شود.

او گفت: ساخت چهار دستگاه ایستگاه ۲۰۰۰۰ TBS و یک دستگاه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۸۰۰۰۰ متر مکعب بر ساعت از موجودی انبار با هدف کاهش هزینه پروژه گازرسانی به شهر خاش از توابع سیستان و بلوچستان نیز منجر به صرفه جویی ۱۲۷ میلیارد ریالی شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول