اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

سودان از خنثی‌سازی عملیات تروریستی علیه چند کشور عربی خبر داد

مسئولان سودان از بازداشت نُه عضو گروه تروریستی القاعده که قصد اجرای عملیات‌های تروریستی در چند کشور عربی حوزه خلیج فارس را داشتند، خبر دادند.

سودان از خنثی‌سازی عملیات تروریستی علیه چند کشور عربی خبر داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادستانی سودان برای مبارزه با تروریسم و جرایم ضد دولتی با همکاری دستگاه‌های امنیتی و اطلاعات نظامی موفق شدند نُه تروریست را در خارطوم بازداشت کنند.

شبکه سعودی العربیه به نقل از «احمد سلیمان» قائم مقام دادستانی مبارزه با تروریسم سودان گزارش کرد که عملیات بازداشت این افراد با همکاری پلیس امنیتی و هماهنگی با دستگاه اطلاعات عمومی صورت گرفت.

 

طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین» این مسئول سودانی گفت که بازداشت‌شدگان به ارتکاب جرایم تروریستی در کشورشان متهم هستند و برخی از آن‌ها قاچاقی وارد سودان شده‌اند تا پس از دریافت آموزش‌های لازم عملیات‌هایی را علیه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بازداشت‌شدگان از اعضای القاعده هستند، تصریح کرد که آن‌ها دارای تابعیت‌های مختلف بوده و اسامی برخی از آن‌ها در فهرست شورای امنیت سازمان ملل وجود دارد و برخی از آن‌ها از اتباع تونس و چاد اما دارای گذرنامه سوری هستند.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول