اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حضور در انتخابات موجب تقویت جبههٔ مقاومت می‌شود

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین گفت: حضور در انتخابات موجب تقویت خط مقدم جبههٔ مقاومت در کشورهای اسلامی منطقه از جمله یمن، سوریه و فلسطین خواهد شد و دست استکبار را از منطقه قطع خواهد کرد.

حضور در انتخابات موجب تقویت جبههٔ مقاومت می‌شود

حجت‌الاسلام محمد محبی، مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: انقلاب ما و قدرت سیاسی انقلاب ما به پشتوانهٔ قدرت اجتماعی شکل گرفته است، مشارکت حداکثری مردمی از اصلی ترین عواملی بوده که موجب شکل گیری انقلاب اسلامی شده است، اکنون نیز برای بقای انقلاب به همین عامل نیاز داریم.

وی افزود: اگر در دوران انقلاب، مشارکت حداکثری جهت مقابله با قدرت‌های بزرگ شرق و غرب وجود نداشت، نمی‌توانستیم به اهداف بلندی که مردم مسلمان ایران اسلامی داشتند نائل شویم.

محبی خاطرنشان کرد: در دوره‌های مختلف همواره موضوعاتی وجود داشته که اهمیت شرکت در انتخابات را مضاعف کرده است، در این دوره نیز با توجه به شرایط خاصی که اکنون در کشور وجود دارد، با توجه به مسئلهٔ ویروس کرونا و از سوی دیگر به‌دلیل برخی ناکارآمدی‌هایی که در دولت وجود دارد، دشمن با هزینه‌های سنگین تبلیغاتی برای مأیوس کردن مردم و با تحریم‌هایی که ایجاد کرده، این هدف را دنبال می‌کند که مردم در پشتیبانی از نظام و انقلاب کمرنگ ظاهر شوند تا دشمن بتواند برنامه‌های خود را دنبال کند.

وی ضمن اشاره به لزوم مشارکت حداکثری جهت خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن، عنوان کرد: مشارکت حداکثری در عرصهٔ انتخابات ریاست جمهوری موجبات تقویت انقلاب شده و باعث رشد و تقویت هر چه بیشتر ایران اسلامی در منطقه می‌شود، زیرا اکنون ایران در منطقه حضوری فعال داشته و موفقیت‌های بسیار خوبی را نیز به‌دست آورده است.

این مسؤول در ادامه بیان کرد: از سوی دیگر یکی از شیوه‌های ایستادن پشت جبههٔ مقاومت، حضور در انتخابات است؛ حضور در انتخابات موجب تقویت خط مقدم جبههٔ مقاومت در کشورهای اسلامی منطقه از جمله یمن، سوریه و فلسطین خواهد شد و دست استکبار را از منطقه قطع خواهد کرد.

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: هر میزان مشارکت مردم در انتخابات این دوره بیشتر باشد، دشمنان نظام و اسلام بیشتر مأیوس خواهند شد و تمامی هزینه‌های سرسام‌آوری که منافقین و دشمنان منطقه و غرب در این عرصه کرده‌اند علیه سیاست‌های غلط استکباری خودشان خواهد شد.

محبی تصریح کرد: بنده معتقدم مردم ما بسیار هوشمند هستند و قطعاً شرایط حساس این ایام را درک خواهند کرد و بار دیگر به همت مردم و با عنایت الهی، دشمنان این مرز و بوم مأیوس خواهند شد.

وی در رابطه با شاخص‌های فرد اصلح، تأکید کرد: در کنار برخی شرایط عمومی نظیر تعهد، ایمان، تقوا، سلامت، کارآمدی و داشتن برنامه، برخی مؤلفه‌ها مانند اراده و همت مبارزه با فساد را باید از مهم‌ترین شاخص‌های فرد اصلح برشمرد.

این مسؤول اضافه کرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی که مقام معظم رهبری در رابطه با ویژگی‌های کاندیدای اصلح تأکید دارند، این بود که به فردی رأی دهید که بتواند با فساد و موانعی که بر سر راه پیشرفت کشور در عرصهٔ تولید وجود دارد، مبارزه کند.

محبی اظهار کرد: اکنون برخی افراد در کشور وجود دارند که به‌عنوان مافیاهای وارداتی، جلوی تولیدات داخلی را می‌گیرند، رئیس‌جمهور آینده باید فردی باشد که همهٔ این مجاری فساد را به‌درستی بشناسد و بتواند در مقابل فساد بایستد و با آن مبارزه کند.

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در پایان بیان کرد: با توجه به این‌که مقام معظم رهبری امسال را سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی نام‌گذاری کرده‌اند، باید رئیس جمهوری را انتخاب کرد که عزم جدی جهت زمینه‌سازی برای تولید داخلی و مبارزه با فساد داشته باشد و مجاری فساد و موانع را نیز بشناسد؛ اگر ما این موانع را از مسیر راه ملت و تولیدات داخلی و مجموعهٔ کارگری برداریم قطعاً کشور پیشرفت روز افزون و شتاب فزاینده‌ای را خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول