اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

با تبلیغ در گوگل در صفحه اول قرار بگیرید!

بدون شک پیشرفت در کسب و کار نیازمند تبلیغات است.

با تبلیغ در گوگل در صفحه اول قرار بگیرید!

طبق تحقیقات انجام شده بیش از ۸۰ درصد از کاربران فقط به نتایج صفحه اول گوگل توجه می کنند؛ این بدان معناست که اگر در صفحه اول گوگل نباشید، بیش از نیمی از مشتریان جدید سایت خود را از دست می دهید. در این مطلب به این موضوع می پردازیم که شما چگونه می توانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. تبلیغات در گوگل چه نقشی در این مسئله دارد؟ با افراک همراه باشید.

تبلیغ در گوگل ادز چیست؟

سرویس تبلیغات گوگل که با عنوان گوگل ادز شناخته می شود. گوگل ادز یک بستر تبلیغاتی است که به شما این امکان را می دهد که تبلیغات سایتتان را فقط به کاربرانی که به طور فعال کلمات کلیدی مورد نظر خود را جست و جو می کنند، نشان دهید. تبلیغات در گوگل ادز ، پلی است که دنیای دیجیتال مارکتینگ را به کسب و کارها متصل کرده است.

تبلیغ در صفحه اول گوگل

یکی از بهترین و تاثیرگذار ترین روش ها برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، تبلیغ در گوگل ادز است. پایه و اساس سرویس گوگل ادوردز، تعریف کلمات کلیدی مناسب تبلیغ است. نحوه ی محاسبه هزینه تبلیغات گوگل ادز براساس تعداد کلیک حساب شده و از شارژ اولیه کسر می شود. قاعدتا هرچه رقابت سخت تر باشد، هزینه تبلیغ در گوگل بیشتر می شود، در واقع هزینه هر کلیک افزایش می یابد.

نمایش تبلیغات گوگل

یکی از بهترین ویژگی های تبلیغ در گوگل ادز، توانایی دسته بندی و مشخصه بندی مخاطبین است؛ شما می توانید مخاطبین خود را طبق رده سنی، علایق مختلف، جنسی. موقعیت مکانی دسته بندی کنید. این ویژگی در پیشرفت برند کسب و کاری شما بسیار تاثیر گذار است.

شکل 2: هزینه تبلیغات در گوگل را بهینه کنید

انواع روش های تبلیغات گوگل

شبکه جستجوی گوگل

با تبلیغ در گوگل ، کسب و کار خود را در برابر چشمان کاربران قرار دهید. در این مدل از تبلیغات، مدیر تبلیغات می تواند کمپین های تبلیغاتی متفاوتی در گوگل ادوردز تعریف کند و گروه های تبلیغاتی متفاوتی برای آن ها قرار دهد. اصول کار تبلیغات جست و جوی گوگل بر پایه تبلیغات متنی است. این کمپین ترافیک زیادی برای سایت خواهد داشت، فروش خدمات و محصولات را بیشتر می کند و در نتیجه موجب افزایش آگاهی از برند می شود.

شبکه نمایشی

با استفاده از این کمپین به طیف گسترده ای از مخاطبان دسترسی خواهید داشت حتی زمانی که کاربران به دنبال محصول و خدمات نیستند. کمپین شبکه نمایشی، برند های مختلف را تقویت کرده و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا نظر مشتریان هدف را جلب کند. بنابراین این کمپین، ابزار مناسبی جهت دستیابی به مشتریانی است که ممکن است به محصول شما علاقه دارند. در این کمپین شما می توانید، سبک و قالب تبلیغاتی خاصی را انتخاب کنید. قابلیت بررسی و سنجش کلیک ها، نمایش ها و سایر فاکتورهای قابل اندازه گیری را می توان از طریق گوگل ادوردز برای عملکرد دقیق تر پیگیری کرد.

تبلیغات ویدئویی

کمپین تبلیغات ویدئویی نمونه ای دیگر از تبلیغ در گوگل ادز است که با استفاده از آن ، انواع مختلفی از تبلیغات را در شبکه های اجتماعی مختلف مثل یوتیوب و شبکه نمایش گوگل می توان قرار داد تا مشتریان هدف را جذب کرد. این کمپین دارای قالب های متنوعی جهت تبلیغات ویدئویی است که می توان برای تبلیغات ویدئویی کوتاه و بلند از آن استفاده کرد. در کمپین ویدئویی این امکان وجود دارد که مخاطب بتواند بعد از گذشت ۵ ثانیه تبلیغ را رد کرده و از مشاهده تمام آن تبلیغ انصراف دهد. علاوه بر این در این کمپین تبلیغاتی می توانیدتنها یک عکس از ویدئو یا یک تبلیغ متنی را به مخاطب نشان دهید. در این حالت به مخاطب این اختیار داده می شود که اگر مایل به تماشای کامل تبلیغ است بر روی آن کلیک کند و یا از آن رد شود.

شکل 3: تبلیغات گوگل ادز

 

تبلیغات فروشگاهی

از دیگر کمپین های گوگل ادوردز کمپین فروشگاهی است که برای فروش آنلاین محصولات از آن استفاده می کنند. با استفاده از این نوع کمپین می توان مشتریان بیشتری را جذب کرد. با استفاده از این تبلیغات می‌توانید بازارهای محلی و حتی بازارهای بین المللی را هدف بگیرید و فروش جهانی و بدون مرز را برای کسب و کارتان به ارمغان آورد. استفاده از این بستر جذاب، برای فروش کالا عالی است.

تبلیغات گوگل پلی

کمپین اپلیکیشن نوعی کمپین خودکار است. زمانی که درخواست هدف کمپین، بودجه و پیشنهاد را ارسال کردید ، گوگل ادز  به طور خودکار تبلیغات شما را تولید می کند و آنها را بهینه می کند. با گذشت زمان ، گوگل ادز یادآوری می کند که کدام ترکیب ها  بهترین نتایج را به همراه دارد و آنها را نسبت به دیگران در اولویت قرار می دهد.

کلام آخر

استفاده از تبلیغات گوگل ادز می تواند علت مناسبی برای افزایش اعتبار برند باشد. از طریق گوگل ادز می توانید بر اساس کلمه کلیدی موردنظر و مبلغی که پرداخت می کنید در صفحه اول گوگل باشید. کارشناسان افراک به صورت رایگان پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه تبلیغات در گوگل ادز هستند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول