اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

معرفی ۱۱۳۹ دارایی مهم در طرح جامع پدافند غیرعامل همدان

‍ استاندار همدان با تأکید بر لزوم تقویت پدافند غیرعامل گفت: در طرح جامع پدافند غیر عامل استان همدان، بیش از یک‌هزار و ۱۳۹ دارایی مهم شناسایی و معرفی شده‌ است.

معرفی ۱۱۳۹ دارایی مهم در طرح جامع پدافند غیرعامل همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در شورای پدافند غیر عامل استان در استانداری با بیان اینکه پدافند غیر عامل باید تقویت شود زیرا مهم‌ترین ماموریت این نهاد، حفظ دارایی‌های ملی است اظهار کرد: طرح جامع پدافند غیر عامل استان، اقدامی ارزشمند به عنوان نقشه راهی برای پدافند استان است.

وی با بیان اینکه مشارکت نهادها و دیگر دستگاه‌های اجرایی در تنظیم و تدوین طرح جامع پدافند نقش بسزایی داشتند که قابل تقدیر است گفت: در طرح جامع پدافند غیر عامل استان همدان، بیش از یک‌هزار و ۱۳۹ دارایی مهم شناسایی و معرفی شده‌اند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بیش از یکصد برنامه متنوع مهم نیازسنجی و در طرح جامع پدافند غیر عامل استان دیده شده که انجام و اجرای آن بسیار ضروری است رونمایی از طرح جامع پدافند غیر عامل استان را در تحولات استان در این زمینه موثر خواند.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد نقش پدافند غیر عامل برای مردم نهادینه و برای تصمیم‌گیران نیز برجسته شود گفت: پدافند غیر عامل استان در زمینه پیشگیری، کنترل و مقابله کرونا اقدامات مهمی انجام داده که باعث شده استان در صدر ارزیابی‌ها قرار گیرد.

شاهرخی با اشاره به اینکه وجود قرارگاه پدافندی زیستی از عوامل مهم در پیشگیری کنترل و مقابله با کرونا بوده است خواستار توجه به این مهم شد.

در حاشیه این جلسه از طرح جامع پدافند غیر عامل استان با حضور استاندار همدان و معاون سازمان پدافندعیرغامل کشور رونمایی شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول