اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  گردشگری

آئین احیای «بوستان اکو» با حضور سفرای عضو برگزار می‌شود

مراسم احیای بوستان اکو با حضور سفرای کشورهای عضو و رئیس موسسه فرهنگی اکو چهارشنبه 19 خرداد ماه ساعت 9:30 در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس ‎آباد (بوستان اکو) برگزار می‌شود.

آئین احیای «بوستان اکو» با حضور سفرای عضو برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت نوسازی عباس آباد، آیین احیای بوستان اکو با هدف افزایش همکاری های مشترک اعضا به منظور هم افزایی بیشتر، تقویت و مشارکت فرهنگی اعضا و ارتقای جایگاه نوروز به میزبانی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا می شود.

همچنین در این مراسم به منظور ارتقای سطح همکاری، تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت نوسازی عباس آباد و موسسه فرهنگی اکو با حضور رئیس CPR سازمان اکو، رئیس موسسه فرهنگی اکو، دبیر کل سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و دیگر اعضای سازمان و سفرای کشورهای عضو اکو به امضا می رسد.
گفتنی است بوستان اکو با 27 هزار متر مربع مساحت بخش شمالی بوستان نوروز در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، به عنوان یکی از شاخصه‌های فرهنگی مشترک بین کشورهای عضو این سازمان مطرح است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول