اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رسانه‌ها روشنگری کنند/ جریان غربگرا از ترس به تخریب «رئیسی» روی آورده است

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شهرستان همدان نقش رسانه‌ها در روشنگری برای انتخاب اصلح و مقابله با شبهه‌افکنی‌ها را اثرگذار عنوان کرد و گفت: به قول شهید همت «دشمن هر جا را زیر آتش می‌گیرد همان جا جبهه خودی است» که در حال حاضر شاهد هماهنگی دشمنان و جریان غربگرا در تخریب آیت‌الله رئیسی هستیم که این موضوع خود گویای همه اتفاقات است.

رسانه‌ها روشنگری کنند/ جریان غربگرا از ترس به تخریب «رئیسی» روی آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود احدیان ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد آیت‌الله رئیسی و جمعی از خبرنگاران با تأکید بر لزوم روشنگری در بین مردم برای انتخاب اصلح اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موضوع بسیار مهمی است که پیوند آن با انتخاب اصلح می‌تواند کشور را در بعد داخلی و بین‌المللی به دستاوردها و موفقیت‌های بزرگی برساند.

وی با اشاره به شعار انتخاباتی آیت‌الله رئیسی با عنوان «دولت مردمی، ایران قوی» گفت: همراهی مردم در این زمینه و تشکیل ستادهای مردمی از گروه‌ها و اقشار مختلف، بانوان، جوانان، ورزشکاران، فرهنگیان، دانشجویان و... نشان از عزم جدی برای ایجاد فضایی پرشور در انتخابات و البته تلاش برای رأی‌آوری آیت‌الله رئیسی دارد.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شهرستان همدان با اشاره به تداوم فرایند جذب نیروهای حامی آیت‌الله رئیسی در ستادهای مختلف اظهار کرد: خوشبختانه همکاری بازاریان و اصناف نیز در ارتباط با فعالیت‌های خودجوش برای آیت‌الله رئیسی مطلوب بوده که قدردان آنها هستیم.

وی در ادامه نقش رسانه‌ها در روشنگری بین مردم برای انتخاب اصلح و مقابله با شبهه‌افکنی‌های دشمنان و منافقان را بسیار اثرگذار عنوان کرد و افزود: به قول شهید همت «دشمن هر جا را زیر آتش خود می‌گیرد همان جا جبهه خودی است» که در حال حاضر نیز شاهد هماهنگی دشمنان نظام و جریان غربگرا در تخریب آیت‌الله رئیسی هستیم که این موضوع خود گویای همه اتفاقات است.

احدیان با بیان اینکه کشور در دوران ریاست جمهوری روحانی دچار مشکلات بسیاری شده که رفع و رجوع آنها نیاز به همت عالی و فردی جهادی، پیگیر، کارآمد و دغدغه‌مند است اظهار کرد: در اینکه دولت فعلی خرابی‌ها و مشکلات بسیاری را تحویل دولت آینده خواهد داد، اما کارنامه آیت‌الله رئیسی نشان داده با روحیه جهادی می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول