اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

محسن رضایی به نفع رئیسی کنار نمی‌رود/برگزاری همایش بزرگ انتخابات با حضور چهره کشوری

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در زنجان گفت: احتمال کنار رفتن محسن رضایی به نفع رئیسی صفر است.

محسن رضایی به نفع رئیسی کنار نمی‌رود/برگزاری همایش بزرگ انتخابات با حضور چهره کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اکبر عباسی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: راهبرد انتخاباتی نظام، حضور و مشارکت مردم است.

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در زنجان با اشاره به اینکه امروز ما، نتیجه تصمیمات دیروز است، گفت: امروز هر پروژه سیاسی در ایران بستگی به اراده مردم دارد.

وی حضور مردم را نشان دهنده عدم بی‌تفاوتی‌ها آنها به سرنوشت خود اعلام کرد و افزود: ما مطمئن هستیم که در این انتخابات هم ملت ایران شگفتی‌ساز خواهند بود.

عباسی با اشاره به اینکه امروز فضای انتخاباتی در ایران ضد رانت خواری و ضد انفعال است، گفت: انتظار داریم مردم انتخاب اصلحی داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در زنجان در ادامه به ویژگی‌های کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: انتخاب خوب و بد به خود مردم برمی‌گردد و انتظار داریم مردم در این باره دقت کنند.

وی با بیان اینکه دولت آینده باید دو راهبرد اساسی را در حوزه اجرا داشته باشد، افزود: در حوزه کارایی نیز دولت باید کار را با کارشناسی انجام دهد.

عباسی اتصال روستاییان به سامانه مردم یار، سهیم کردن مردم در تصمیم گیری، خروج صنعت خودرو از مافیا، پرداخت حقوق به زنان خانه‌دار، ساخت مسکن برای کارگران، افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم را از جمله برنامه‌های رضایی اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در زنجان با اشاره به اینکه هفته آینده همایش بزرگ انتخابات در پیاده راه سبزه میدان برگزار می‌شود، افزود: این همایش با حضور یکی از افراد شاخص آقایان خوش چهره، دانش جعفری یا خود آقای محسن رضایی برگزار می‌شود.

وی درباره کنار رفتن آقای رضایی به نفع آقای رئیسی، گفت: احتمال کنار رفتن رضایی به نفع آقای رئیسی صفر است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول