اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

طرح نوسازی معابر قروه در دستور کار شهرداری قرار گرفت/تعیین چهار نقطه شهر برای تبلیغات انتخاباتی

شهردارقروه از طرح نوسازی معابر این شهر به عنوان اولویت شهرداری خبر داد.

طرح نوسازی معابر قروه در دستور کار شهرداری قرار گرفت/تعیین چهار نقطه شهر برای تبلیغات انتخاباتی

عباس سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: طبق دستور ستاد انتخابات شهرستان قروه و به منظور جلوگیری از ترافیک سنگین در خیابان‌های اصلی سطح شهر ۴ نقطه برای تبلیعات انتخابات در ورزشگاه چمران، تختی، پارک رضوان و پارک شهید بهشتی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی ستاد انتخابات شهرستان قروه، نامزدهای انتخاباتی اجازه تبلیغات در کوچه و خیابان‌های سطح شهر و مراکز سرپوشیده را ندارند و لازم است از ۴ نقطه در نظر گرفته شده برای تبلیغات استفاده کنند.

وی گریزی نیز به طرح ساماندهی دست‌فروشان زد و اذعان داشت: یک مرکز برای اسکان دست‌فروشان در میدان شهید سلیمانی واقع در پایانه مسافربری قدیم قروه در نظر گرفته شده است، همچنبن تا چند هفته دیگر بخشی از دستفروشان این شهرستان در آن اسکان داده می‌شود و طرح مطالعاتی ساماندهی دست‌فروشان در ۲ نقطه دیگر نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

سنتی در مورد نوسازی و بهسازی معابر سطح شهر قروه هم اظهار داشت: چهار خیابان اصلی منتهی به مرکز شهر نیازمند ایجاد سنگفرش و جدول‌گذاری است که طبق فراخوان عمومی نیازمند پیمانکار برای اجرای این طرح هستیم و در صورت اعلام آمادگی پیمانکار طرح پیاده‌روسازی این مناطق اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول