اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۱۳۰ مورد بنای غیرمجاز در حریم شهر مشهد تخریب شد

۱۳۰ مورد بنا شامل دیوارکشی، پی کنی و استخر که تحت ساخت و ساز‌های غیرمجاز قرار گرفته بود در اراضی کشاورزی مشهد تخریب شد.

۱۳۰ مورد بنای غیرمجاز در حریم شهر مشهد تخریب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی این شهر، ۱۳۰ مورد قلع‌وقمع، دیوارکشی، پی‌کنی و استخر در اراضی  واقع در پلاک ۱۱۱ اصلی بخش ۹مشهد موسوم به جهانکوب توسط شورای حفظ حقوق بیت المال و پرسنل جهادکشاورزی تخریب شد.

سرپرست جهادکشاورزی شهرستان مشهد در این خصوص اظهار کرد: پس از انجام عملیات گشت و مراقبت از اراضی کشاورزی واقع در حریم شهر مشهد متوجه برخی اقدامات اولیه جهت تغییر کاربری در اراضی موسوم به کلاکوب شدیم و فورا  اخطار مبنی بر توقف عملیات اجرایی الصاق و دیوارنویسی نیز صورت پذیرفت، پس از هماهنگی با رئیس کمیته صیانت از حریم مشهد و دلالت قاضی بعنوان نماینده دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان مشهد اقدام به قلع و قمع  مستحدثاتی که غیرقانونی بنا شده بود، کردیم.

سعید خوش‌قامت گفت: در عملیات وسیعی،  ۱۳۰ مورد قلع و قمع ،دیوارکشی ، پی‌کنی و استخر که تحت ساخت‌وسازهای غیرمجاز قرار گرفته بود در اراضی پلاک ۱۱۱ اصلی بخش ۹مشهد موسوم به جهانکوب تخریب شد.

وی افزود: پس از گشت و رصد که توسط مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مشهد و رئیس اداره امور اراضی مشهد از اطراف شهر صورت گرفت، همین موضوع کافی بود که از یک تغییرکاربری وسیع جلوگیری و نسبت به قلع و قمع آثار ایجاد شده از طریق دادستان مرکز استان و شورای حفظ حقوق بیت المال اقدام کنیم.

سرپرست جهادکشاورزی شهرستان مشهد متذکر شد: شهروندان در خرید اراضی به خصوص در حاشیه شهر مشهد دقت کافی را به خرج دهند و از مراجع ذی‌صلاح استعلامات لازم را اخذ کنند.

وی همچنین وی ازخریداران ملک‌های دارای تغییرکاربری درخواست کرد قبل از هرگونه خرید و فروش یا معامله از امور اراضی شهرستان در خصوص قانونی بودن یا دارا بودن مجوز،  استعلام بگیرند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول