اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برترین‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری با حضور منتخبین و هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه برگزار شد و برترین‌های این جشنواره در 12 قالب معرفی شدند.

برترین‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، آیین اختتامیه پنجمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده بود صبح امروز با حضور منتخبین و هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه برگزار شد.

البرز للگانی در این آیین با اشاره به اینکه جشنواره در تولید محتوا نقش مهمی داشت، گفت: دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از ابتدای سال 99 با توجه به موضوع گام دوم انقلاب و شعار سال که جهش تولید بود آغاز به کار کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به شعار پنجمین دوره جشنواره ابوذر «نگاه به جوانان، پیشگام شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن» خاطرنشان کرد: جشنواره در 10 محور و 12 قالب برگزار شد و مورد استقبال بسیاری قرار گرفت.

للگانی با بیان اینکه آثار توسط چند تیم تخصصی داوری ارزیابی شد، افزود: آثار در دو بعد علمی و انقلابی با نگاه به نظام جمهوری اسلامی تولید و داوری شدند که پس از آن 38 نفر حائز رتبه شدند.

وی بیان کرد: موضوعات و قالب‌های جشنواره ششم تا چند روز آینده مشخص می‌‌شود و رسانه‌ها و خبرنگاران در جهت ارتقای کیفی حساسیت داشته باشند تا علاوه بر تولیدات خاص رسانه‌ای اثرگذار هم باشند.

للگانی در پایان از رسانه‌های استان خواست در این برهه حساس انتخابات در بحث امیدآفرینی تولیدات ویژه داشته باشند تا تلاش دشمن برای القای ناامیدی و کاهش مشارکت بی‌اثر باشد و با تشریح ویژگی‌های فرد اصلح به انتخاب درست کمک کنند تا به سوی دولت‌سازی و تمدن‌‌سازی حضرت حق حرکت کنیم.

در ادامه این برنامه ابراهیم شریفی با گرامیداشت دهه کرامت گفت: پس از برگزاری پنج مرحله از جشواره ابوذر در استان این جشنواره به پختگی لازم رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز فعالان رسانه‌ای با تکنولوژی فضای مجازی در کسری از ثانیه می‌توانند با سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند پس علاوه بر سرعت در انتشار اخبار باید تحلیل محتوا به درستی صورت گیرد.

شریفی با اشاره به اینکه رسانه‌ای می‌تواند پویایی خودش را حفظ کند که بتواند در تحلیل محتوا برای مخاطب موفق باشد، افزود: برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید با تولید محتوای دقیق افراد را قانع کنیم و با دادن اطلاعات شفاف و محتوای مناسب اعتماد افراد را جلب کنیم.

وی در پایان بیان کرد: در فضای مجازی همه به دنبال منافع خود هستند و اینکه رسانه‌های غربی تاکید می‌کنند در انتخابات شرکت کنید قطعا به دنبال منافع خودشان که توسط جمهوری اسلامی به خطر افتاده هستند.

لازم به ذکر است، مریم رضی‌پور، نیلوفر رخشان، فاطمه ستاری و صادق فرامرزی از خبرگزاری فارس در بخش تیتر، گزارش، مصاحبه و عکس حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام/68035

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول