اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پلیس و اینترپل بدنبال یافتن قاتل زن جوان رودانی/ جنازه‌ای که از کمد دیواری پیدا شد

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی وقوع یک فقره قتل زن تبعه افغان در شهرستان رودان و متواری شدن قاتل، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.

پلیس و اینترپل بدنبال یافتن قاتل زن جوان رودانی/ جنازه‌ای که از کمد دیواری پیدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، چند روز قبل جسد زن 35 ساله رودخانه‌ای (منطقه‌ای از توابع شهرستان رودان هرمزگان) در کمد دیواری منزل اش کشف شد.

زنی که گفته می‌شود در 19 ماه رمضان سال جاری توسط همسرش به قتل رسیده و در چاله ای یک متری داخل کمد دیواری نیمه ساخته ای در روستای جعفرآباد رودخانه از توابع رودان دفن شده بود.

این راز جمعه گذشته پس ازحدود یک ماه فاش شد و خانواده، جسد وی را با دست و پاهای بسته از درون خاک پیدا کردند.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در این مورد گفت: در پی وقوع یک فقره قتل زن که همسر تبعه افغان در شهرستان رودان بوده و متواری شدن قاتل، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار  کاراگاهان پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی  با اشاره به عدم اطلاع به موقع توسط خانواده مقتول به پلیس و همچنین اعلام اولیه فقدانی مقتول، افزود: پس از انجام تحقیقات لازم مشخص شد که همسر مقتول تبعه کشور افغانستان بنا براظهارات اهالی منطقه باهم اختلاف خانوادگی داشته اند و از آنجایی که شوهر  متوفی در منزل و محل حادثه حضور نداشت، ظن ماموران به قاتل بودن همسر مقتوله قوت گرفت.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: «با راهنمایی و همکاری خانواده مقتول به منظور به دست  آوردن سرنخ  های لازم نسبت به بازرسی از منزل مقتول اقدام شد  که پس از چندین ساعت جستجو نهایتا جسد مقتول که توسط قاتل در حالی که با دست های بسته در چاله ای یک متری در کف یکی از  اتاق های منزل دفن شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های همه جانبه و کار وسیع اطلاعاتی، هویت اصلی قاتل شناسایی و تلاش ماموران برای دستگیری قاتل متواری با همکاری پلیس اینترپل ادامه دارد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول