اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مردم با حضور حداکثری در انتخابات حماسه ای مانند خرمشهر خلق کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: انتخاب درست و آگاهانه تمدن نوین اسلامی را رقم خواهد زد.

مردم با حضور حداکثری در انتخابات حماسه ای مانند خرمشهر خلق کنند

به گزارش  خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در همایش سران عشایر و بزرگان طوایف استان خوزستان اظهار داشت: ماه خرداد، ماه حماسه فتح عظیم خرمشهر، ماه آغاز شکوهمند انقلاب اسلامی ایران (15 خرداد) است و ان‌شاءالله با حضور ملت در پای صندوق رای فتح دیگری رقم خواهد خورد.
وی با بیان اینکه این اجتماع جلوه‎ ای از برادری، انسجام و وحدت ملی است، افزود: این اجتماع باشکوه، وحدت و برادری در سایه طلوع مجدد خورشید اسلام و انقلاب است که دل‌های آحاد ملت ایران را با هم متحد و در سایه نور ایمان همه برادر یکدیگر هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی عنوان داشت: این اجتماع با همه اجتماعات گذشته متفاوت است چرا که موضوع آن مربوط به مهمترین مسئله روز یعنی مشارکت حداکثری است که یک وظیفه دینی، انقلابی، اسلامی، شرعی، سیاسی و اجتماعی است.

وی افزود: با انتخاب درست و آگاهانه می‎شود آن تمدن نوین اسلامی که آخرین مرحله از مراحل 5 گانه انقلاب اسلامی است، را رقم خواهد زد.

ادیانی با بیان اینکه این گردهمایی و ثواب آن افزون است، اضافه کرد: اجر و ثواب نشستن در این محفل نورانی پیرامون حضور حداکثری و انتخاب اصلح از تمام مستحبات حتی از نماز شب بیشتر است.
وی عنوان داشت: امروز دشمنان می خواهند با به‌کارگیری انواع شگردهای تبلیغاتی و سیاسی و با القاء ناامیدی و ناکارآمدی نظام، مردم را دلسرد کنند تا در پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ادامه داد: دشمنان با راهبردهایی همچون عدم حضور مردم در پای صندوق رای و یا بیرون آوردن یک فرد غرب گرا می خواهند تهدیدی را برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند که با رأی آگاهانه و مشارکت حداکثری توطئه‌های آنان خنثی خواهد شد.

ادیانی با بیان اینکه با رای آگاهانه و با بصیرت می‌شود آن دولتی را انتخاب کرد که بتواند مشکلات مردم را حل کند، گفت: ان‌شاءالله با حضور پرشور مردم حماسه بزرگی از جنس فتح خرمشهر برای ملت ایران ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول