اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

فراخوان شورای شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

شورای شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراخوان داد.

فراخوان شورای شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، شورای شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی متشکل از هیأت رزمندگان اسلام، شورای هیئات مذهبی کشور، کانون مداحان کشور، سازمان بسیج مداحان وهیئات کشور، مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی کشور، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)، شبکه هیئات دانشجویی، انجمن شاعران اهل بیت (ع)، بنیاد دعبل خزاعی و مرکز توسعه فعالیت‌های دینی برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراخوان داد. متن این فراخوان به شرح زیر است:

وَ نُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ؛ ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم! ( سوره مبارکه القصص آیه ۵)

پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب باشکوه ملت ایران و پیروزی عقیده و تفکر بر زر وزور و پادشاهی طاغوت و حاکمیت رای و نظر مردم با محوریت ولایت فقیه عادل که موجی از امید و اندیشه زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت امام زمان عجل الله تعالی را در دل‌ها طنین افکند و قلوب هزاران مشتاق تفکر اسلام ناب محمدی (ص) را در سراسر دنیا به خود جلب کرد. امروز و در دوران بلوغ این شجره طیبه و در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شاهد کینه توزی و صف آرایی دشمنان این مرز وبوم هستیم که با دمیدن در بوق ناامیدی و دعوت به شرکت نکردن در انتخابات، در حال تدارک و زمینه سازی تهدیدات و فتنه‌های متعدد امنیتی، سیاسی و اقتصادی هستند.

گرچه مردم شریف و عزتمند ایران، طعم بی‌مهری‌ها، سختی‌ها و تحریم‌ها را چشیده‌اند و گلایه‌ها، از برخی مسئولین نااهل و بی‌کفایت دارند، اما همه می‌دانند راه برون رفت از این بحران عدم شرکت در انتخابات و قهر با حق خود نیست بلکه با حضوری محکم و با بصیرت و هوشمندانه و شرکت در انتخابات از این حق که ثمره خون هزاران شهید است، دفاع خواهند کرد.

همه می‌دانیم راه حل مشکلات رای ندادن نیست بلکه حضور در انتخابات و انتخاب دولتی برآمده از تفکر اصیل انقلاب و حامی محرومان و دلسوز، با بکارگیری جوانان پاک و بااراده، راه علاج کشور است.

شبکه‌ها و مجموعه‌های مردمی متشکل از هیئات مذهبی و فعالان عرصه خدمت به محرومان و گروه‌های جهادی همانطور که در تمام بحران‌ها و جبران ضعف مسئولین، میدان دار عرصه خدمت بوده‌اند از همه مردم با عظمت و با فرهنگ و نیز مجموعه‌ها و تشکل‌های مردمی دعوت می‌کنند اولا با حضور خود و ثانیا با دعوت از تمام آحاد ملت با هر سلیقه و تفکر، به میدان بیایند و راه را بر فتنه‌گری‌ها و اندیشه‌های ناپاک دشمنان این مرز وبوم ببندند.

به امید ظهور ولی الله الاعظم حضرت صاحب الامر والزمان (عج)

شورای شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی کشور

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول