اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی 939 شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری

️دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۹۳۹ شعبه رأی‌گیری برای اخذ آرای مردمی در انتخابات ۱۴۰۰ در سطح استان پیش‌بینی شده است، گفت: از این تعداد ۷۵۲ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سیار است.

پیش‌بینی 939 شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، ملک‌محمد قربان‌پور در خصوص روند تأیید صلاحیت داوطلبان شرکت‌کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در چهارمحال و بختیاری، گفت: در مهلت قانونی ۹۳۲ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند که پس از اعلام نتایج اولیه، صلاحیت ۸۵۵ داوطلب در هیات اجرایی انتخابات تأیید شد.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ۸۵۵ داوطلب تأیید شده در هیات اجرایی، ۷۴۴ نفر در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تأیید و ۸۳ نفر نیز رد صلاحیت شدند.

وی با اشاره به مهلت چند روزه برای اعتراض داوطلبان به نتایج تایید صلاحیت‌ها، بیان کرد: در نهایت پس از رسیدگی به اعتراضات، مجموعا صلاحیت ۸۰۲ داوطلب توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در چهارمحال و بختیاری تأیید شد.

قربان‌پور با اشاره به اینکه ۹۳۹ شعبه رای‌گیری برای اخذ آرای مردمی در انتخابات ۱۴۰۰ در سطح چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: از این تعداد ۷۵۲ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سیار است.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در شهرها از ۳۶۳ شعبه در نظر گرفته شده برای اخذ آرا ۲۰ شعبه سیار و مابقی ثابت است، گفت: همچنین در بخش روستایی از ۵۷۶ شعبه در نظر گرفته شده برای اخذ آرا، ۱۶۷ شعبه سیار و مابقی ثابت هستند.

وی ادامه داد: لردگان با ۲۱۳ شعبه بیش‌ترین تعداد شعب اخذ رای و شهرستان بن با ۲۷ شعبه کمترین میزان شعب اخذ رای را به خود اختصاص داده است، همچنین بیش‌ترین شعب سیار روستایی در شهرستان کوهرنگ به‌علت پراکندگی جمعیت در نظر گرفته شده است.

قربان‌پور تصریح کرد: جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی مناسب در هنگام رای‌گیری، تعداد شعب اخذ رای در چهارمحال و بختیاری نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸، نزدیک به ۲۰۰ شعبه افزایش پیدا کرده است.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: طبق قانون فرمانداران به‌ مدت سه روز از تاریخ ۱۷ الی ۱۹ خرداد ماه فرصت دارند لیست اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده را به ‌صورت آگهی منتشر کنند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول