اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

نماینده البرز در آستانه سقوط به لیگ دو فوتبال

تیم گل ریحان با نتیجه ۳ بر ۲ بازی مقابل تیم قشقایی را واگذار کرد و به خط قرمز سقوط به لیگ دسته دو نزدیک تر شد؛ طی این بازی نماینده البرزی میهمان همتای شیرازی خود بود.

نماینده البرز در آستانه سقوط به لیگ دو فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، در تقابل پایین‌نشین‌های جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور، در هفته بیست و هشتم، شب گذشته شاگردان شافعی، در شیراز میهمان قشقایی بودند که با کوچکترین اشتباه به منطقه قرمز نزدیک و خطر سقوط بیخ‌گوش خود احساس می‌کرد.

بازی با چندین حمله‌ای بی‌حاصل از سوی شاگردان هرمزی بر روی دروازه گل ریحان طی شد، تا اینکه نماینده البرز با یک غافلگیری در ضدحمله خود را به محوطه جریمه قشقایی نزدیک و از تنها موقعیت بدست آمده حداکثر استفاده ببرد و با ضربه فرید امیری بازی به سود خود پیش ببرد.

اما خوشحالی بازیکنان گل‌ریحان فقط سه دقیقه ادامه داشت و بلافاصله گل تساوی دریافت کردند و نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

در شروع نیمه ۲ همانند ابتدا بازی فوتبال تهاجمی و رو به جلو از سوی هرمزی در دستور کار بازیکنان شیرازی قرار گرفت که این بار در این امر موفق عمل کردند توانستند ۲ بار پیاپی دروازه گلر جوان البرز را بگشایند. تا بازی ۳ بر یک به صعود میزبان در جریان باشد.

علی الرغم تلاش بازیکنان برای جبران نتیجه و به تساوی کشیدن مسابقه تنها یک گل دیگر به ثمر رسید و در پایان ۹۰ دقیقه شکستی دیگر در کارنامه گل ریحان ثبت شد تا امید برای بقاء در لیگ در دل شاگردان شافعی کمرنگ‌تر از قبل شود.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول